20090630

αυτο απο ενα πολυ πολυ παλιο ημερολογιο μου, που βρηκα τυχαια

16 - 11 - 97

Την προηγουμενη εβδομαδα (7.11) ηταν τα γενεθλια της Θεοδωρας. Της εκανα δωρο το Single των Spice Girls. Το μεσημερι μου ειπε πως θα καλουσε την παρεα. Δεν ενθουσιαστηκα.
Τελοσπαντων πηγα πρωτος μαζι με την Τοτο μετα τα Αγγλικα (φυγαμε πιο νωρις). Η πρωτη που εφτασε ηταν η Βιβη. Διαβασα την καρτα που εδωσε στην Θεοδωρα και συγκινηθηκα οταν συνειδητοποιησα πως κατι τετοια μου εγραφε κι εμενα περσι.
Μετα ηρθαν τ'αγορια (Κωστας, Βασιλης, Μιχαλης, Τσαμπικος). Ηρθαν και τα κοριτσια Λιζα, Στελινα, ηρθε και η Μαιρη. Ξαφνικα ακουω:

Μιχαλης: Πότε θα παρεις
Τοτο: Τη ζακετα μου, ναι το ξερω. Θα μου την φερει αυριο η Αντριαννα.
Μιχαλης: Την ξεχασες στο παρτυ μου.

Τα επαιξα, δακρυσα και στενοχωρηθηκα παρα πολυ. Η Μαιρη το ηξερε πως ο Μιχαλης εκανε παρτυ. Της το ειχε πει η Τζωρτζινα. Ο Μιχαλης ειχε πει να μη μου το πουν για να μη στενοχωρηθω. Το εμαθα ομως, αφου στο παρτυ της Τότο, ο Μιχαλης ολο γι' αυτο μιλουσε. Δεν μπορουσα να το βγαλω απο το μυαλο μου και μου χαλασε τη διαθεση σε ολο το παρτυ μεχρι που καθισα διπλα στη Στελινα και αρχισαμε να μιλαμε. Δεν της ειπα πως εμαθα για το παρτυ γιατι ηξερα πως πηγε κι αυτη και δεν ηθελα να την φερω σε δυσκολη θεση. Ο Κωστας μας διεκοψε και ζητησε στη Στελινα να χορεψουν. Μετα το χορο πηγα πισω στη Στελινα και αρχισαμε ξανα να μιλαμε. Ηρθε ο Βασιλης και ζητησε στην Στελινα να χορεψουν...
Να φανταστεις οτι με τον Μιχαλη σχεδιαζαμε ενα παρτυ αυτη την εποχη. Το παρτυ εγινε κι εγω δεν ημουν καν καλεσμενος. Οπως δεν ημουν καλεσμενος το καλοκαιρι στην παρεα τους. Ποσες φορες ειπα στον Τσαμπικο πως ηταν ο καλυτερος μου φιλος. Ποσες φορες μου ειπε πως αν καποιος θα πεθαινε θα προτιμουσε να ειναι ο Μιχαλης! Εγω τον πιστεψα, αλλα μαλλον το ελεγε επειδη μιλουσαμε οι δυο μας. Τι θα μου ελεγε; "Θελω να πεθανεις" ; Μακαρι να μου το ελεγε αφου με σκοτωσε τελικα μαζι με τους φιλους του. Ακομα με σκοτωνει.
Δεν εχω φιλους ! ! ! ! ! !
Ειχα μα δεν ειχα. Κλεονικη περιμενω το γραμμα σου ακομα. Δεν αντεχω αλλο. Γιατι κανενας δεν με συμπαθει; γιατι ολοι με κατακρινουν; γιατι κανεις δεν μου μιλαει; γιατι δεν με καλεσε στο παρτυ του ο Μιχαλης; γιατι; γιατι; γιατι; γιατι; γιατι;

Labels: ,

2 Comments:

Blogger pandiony said...

γιατι το βλέπεις έτσι?

03/07/2009, 01:44  
Blogger ιακωβος said...

τι ακριβως εννοεις; ενα κειμενο που γραφτηκε πριν απο 12 χρονια ειναι. δεν το βλεπω καπως.

03/07/2009, 08:54  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home