20090323

αυτο για τον θεμη τον Ταπεινο (2)

Το τελος παλι νηστικο

δεν με τρομαζει ο τροχος
τρεχω πιο γρηγορα ευτυχως
κι αν με ξεγελασε η φωτια
το 'χω ξεχασει

απο το μελλον μια γουλια
ηπιαν της μερας μου πουλια
και του μυαλου μου τ'ασπρο συρμα
εχει αδειασει

δεν ξερω να κατηγορω
και να θυμωσω δεν μπορω
το τελος παλι νηστικο
κι αν με εχει αφησει

σαν δεντρο ανοιγω, σαν χωνι
των τοιχων σβηνω τη φωνη
με μια σταγονα προσευχη
εχω μεθυσει

φτυνω στο χερι μου νερο
που 'ναι σαν σιδερο γερο
οταν στον ηλιο περπατησω
να σκουριασει

μα μια στρατια απο επαφες
πιανει του νου τις κορυφες
πανω που ελεγα στο φως
πως εχω φτασει

εχουν αλλαξει τα κομματια μου
εχει θαμπωσει η εποχη μου

τοσο ταξιδεψαν τα ματια μου

κι ουτε ενα βημα η ψυχη μου


πού θα ταξιδευε το χερι μου

αν του 'χα δειξει ολους τους τροπους;

αν η σιωπη δεν ηταν ταιρι μου

θα ειχα ταιρι τους ανθρωπους

Labels: ,

16 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Κάποια ερωτήματα απλά δε μπορούν ν'απαντηθούν.

Δεν την παντρεύτηκες τη σιωπή
Κι αν πάλι το κανες, χώρησέ τη.

Μην καταδικάζεις τον εαυτό σου.
Είσαι τόσο αυστηρός μαζί του.

CU

Y.

ΥΓ. Ν'αγαπάς και να προσέχεις

25/03/2009, 23:59  
Blogger ιακωβος said...

παρακαλω οχι συμβουλες

(και καποια λογια ειναι λογια. μονο)

26/03/2009, 00:43  
Anonymous Anonymous said...

Σύμφωνοι.

CU

Y.

26/03/2009, 02:08  
Anonymous Anonymous, but "Plus" ! said...

Στην έσχατη αναζήτησή μας, ακόμα και μέσα απο τους άλλους, τον εαυτό μας αναζητούμε. Μια αίσθηση ζεστή όταν τον βρούμε. Το πάθος θα μας ταλανίζει, όταν ακόμα αυτόν δεν έχουμε βρεί.
Φιλολογίες, φιλολογίες, φιλολογίες... αλλά αυτή φίλε μου είναι η ουσία. Να δαμάσουμε τον δαίμονά μας και να συναντηθούμε. Λογικά αντιληπτό απ΄όλους, αλλά βιωματικά σπάνιο γι΄αυτούς που δεν το "έχουν" και έχουν απομακρυνθεί σε λάθος δρόμο. Μακριά απ' την ουσία τους.

29/03/2009, 21:21  
Anonymous Anonymous, but "Plus" ! said...

Και μην μου πείς τι ενοοώ...
γιατί απάντηση δεν θα δώσω.
Είσαι ακόμα on track... σκέψου όμως...
Εμένα μπορείς να με γράψεις στα α.... αλλά εσύ σκέψου! Εχεις σύμμαχο εκείνο το "κάτι", γιατί σε θέλει ακόμα.
Και παρακαλώ μην πεις οτι είναι μόνο λόγια γιατί θα λές πως είσαι ψεύτης, ενω ΔΕΝ είσαι.
Αρκετά με ζάλισα, αρκετά σε ζάλισα, αρκετά τα έπρηξα απο αυτούς που με διάβασαν.

29/03/2009, 21:34  
Blogger ιακωβος said...

δεν καταλαβα τιποτα. αλλα για να με προλαβαινεις ετσι και να μου λες να μη ρωτησω, μαλλον κατι τετοιο ηθελες να πετυχεις.

και ειναι μονο λογια λεμε! οπως εαν εγραφα για μια κατσαρολα θα ηταν παλι λογια. γιατι εδω, ειναι τα λογια.

οι κατσαρολες ειναι στην κουζινα.

και συγγνωμη Υ. που υπηρξα σκυλα στην πρωτη απαντηση μου. θα εχω νευρα για καιρο και να με αποφευγετε.

29/03/2009, 21:42  
Anonymous Anonymous but "Plus" said...

αποφεύγεις...
Είμαι σαφέστατος. Δεν γράφω λόγια γιατί μου αρέσουν, αλλά γιατί σήμερα αυτό το εργαλείο απέμεινε κατανοητό στη επικοινωνία.
Πάντως, στην καρδιά-στην ψυχή-στον μέσα εαυτό? πάρτο όπως θές, σε αυτόν μιλάω. Σε ΣΕΝΑ.

29/03/2009, 21:56  
Blogger ιακωβος said...

κι εγω στην κουζινα ειμαι.

29/03/2009, 22:03  
Anonymous Anonymous but "Plus" said...

Καλά.

29/03/2009, 22:08  
Anonymous Anonymous said...

Άν κάποιος θέλει να επικοινωνήσει μαζί σου, εκτός αυτής της δημοσίας οδού! πως αυτό θα ήταν δυνατό?

29/03/2009, 22:11  
Anonymous Anonymous said...

όχι για να σου πάρω κάτι, αλλά να επικοινωνήσω λίγο με σένα.

29/03/2009, 22:16  
Blogger ιακωβος said...

ανωνυμως δεν υπαρχει τροπος

29/03/2009, 22:26  
Anonymous Anonymous said...

Επωνήμως?

29/03/2009, 22:31  
Anonymous Anonymous said...

Επωνύμως? Λάθος ορθογραφία πρίν!

29/03/2009, 22:33  
Blogger ιακωβος said...

το συστημα φταιει και γι' αυτο;

:P

επωνυμως και σχετικα επωνυμως υπαρχει facebook & myspace αντιστοιχα

iacovos camchis & myspace.com/freedrinksatmikos

αντιστοιχα

29/03/2009, 22:39  
Anonymous Anonymous said...

ποιό σύστημα;

29/03/2009, 22:53  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home