20090213

φραηντεη δε θερτινθ

τα πρωινα σχεδον παντα γραφω βλακειες. με πιανει αυτη η γλυκια μπρεκφαστ υπερενταση. φορτισμενος ασημαντα. τι καταντια για τον υπνο, να το λεω αυτο επειδη κοιμηθηκα 3 ωρες και σηκωθηκα στις 6. στις 12 θα πεσουν οι ασφαλειες, θα σηκωθω απογευμα και τα ιδια σκατα. οχι αλλη μαγια η μελισσα για ηρεμιστικο! θελω να κοιμηθω βαρια και για πολυ ωρα και να ξυπνησω ξεκουραστος, να εχω κατι να κανω κι οταν τελειωσω να ειμαι πολυ κουρασμενος και να ξεραθω. οπως τοτε που πηγαινα στη σχολη κι εφαγα το πρωτο μου κερατο. και μια που ειπα "του εβαλε δαχτυλο ο μπαμπης"...

οι αιμορροιδες ειναι πιο ενοχλητικες κατα το κατουρημα απ' οτι ειναι κατα το νουμερο 2.
οταν προκειται για αυτες, υπαρχει και νουμερο 3 κατα το οποιο ειναι ακομη πιο ενοχλητικες. δε βαριεσαι. οπως λεει και ο λαος: τι περιμενεις απο εναν κωλο... και μια που ειπα "ανδρεας"...

εξαφανιστηκε αυτος. ο εξαφανισμενος κωλος. ο πρωτος ανθρωπος που θελησα να του βγαλω το παγκρεας και να το δωσω στα σκυλια που αραζουν εξω απο το sodade. αλλα εκεινη τη στιγμη κυνηγουσαν ενα αυτοκινητο. δεν τον παταγε λεω εγω, να το βουλωσει. και μια που ειπα "γιουροβιζιον"....

zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz



(το ειπα εγω οτι γραφω βλακειες αμα εχω κοιμηθει)

Labels:

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

σήμερα έσπασα το κινητό μου! και μια στιγμή χάθηκε...
Τι να πώ τότε για τα έμβια, που κάθε μέρα με προσπερνούν... απο την απουσία μου!!!
κολοϊστορίες... (άσε με γαμώτο μου!)

13/02/2009, 22:02  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home