20080607

catching up

Φρακτο, Δραμα

[14 μερες μεσα στο δασος ]

τα βραχια βουλιαζουν... βουλιαζουν
βουτουν τα πουλια
κι ολα βουτουν και βουλιαζουν βυθιζονται
οι βραχοι τα πουλια η τσιμεντενια προβλητα χυνεται σε σκεπαζει
η επιφανεια του νερου...
παραμιλουν τα μαλλια μου για 'σενα
χυνομαι στην επιφανεια του νερου
διαστελεται ο αφαλος μου και χυνεται μεσα μου η θαλασσα
αβοηθητα, τα παραλυτα αστερια βουλιαζουν βυθιζονται
χυνεται στη γη ο γαλαξιας, γλιστραει στο νερο
ανατελει η αλμυρη σου καυλα
πριν βουτηξω, πριν χυθεις, πριν συστηθω στα ψαρια σαν Θεος

θελω να σ'εχω. να ριχνεις τη σαλτσα στα μακαρονια μας και να τριβω απο πανω το αγαπημενο σου τυρι. ας μη μιλησουμε αλλο. ας κοιταχτουμε λιγο. θελω να σ' εχω. κι οσα ξερω για 'σενα να θυμηθω.

το χερι μου θα μαυριζε για να σε κρυψει
το χερι μου θα μαυριζε απο θλιψη
κι εγω δεν θα 'πιανα ξανα το αριστερο μου μπρατσο

για να μιμηθω τα χαδια σου

αναβοσβηνω σαν συναγερμος χωρις ηχο

δεν σε εκλεψα
σε κερδισα και σε μοιραζομαι
βρωμαω
σ' αγαπαω


Labels: , ,

4 Comments:

Blogger the boy with the arab strap said...

οσο λιτο ειναι το backgound της σελιδα σου , τοσο πλουσιες ειναι οι λεξεις σου τοσο, γεματες εικονες , και συναισθηματα , γραφεις καταπληκτικα !!!!. καλος επεστρεψες απο τα μαυρα δαση ....!!!!

07/06/2008, 17:37  
Blogger the boy with the arab strap said...

φανταζομε το φρακτο πρεπει να ειναι πανεμορφο , πολυ θελω να το επισκεφτω , φθινόπωρο οταν τα φυλλοβολία ειναι σαν ζωγραφια .

07/06/2008, 17:40  
Blogger ιακωβος said...

katse nte, akoma exoume dromo... alla nai, to dasos teleiose pia. fthinoporo thelo ki ego na to do! exo iposxethei alloste ston eayto mou oti tha epistrepso! ksexasa kai mia maksilarothiki se ena katafygio :P

07/06/2008, 17:59  
Blogger the boy with the arab strap said...

ο δρομος δεν τελειωνει ....αφησες τα ονειρα σου μεσα στο καταφυγιο :P

07/06/2008, 18:07  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home