20080310

σναπσοτ

κι εγω που κοιτω σαν σκυλος
διαλεγω οτιδηποτε κι εγω που εμοιαζα σαν εικοσι
στα δεκαξι μου τωρα μοιαζω εικοσι τριων στα εικοσι τρια μου
και με νοιαζει πώς φαινομαι στις φωτογραφιες αν περναγα καλα
αν θα μπορουσα να ημουν ομορφος χωρις την ασπρη γλωσσα
τα φουντωτα μαλλια την αναποφασιστη μυτη κατω απο τα ανισα
ματια μου αν δαγκωνω τα χειλη μου απο ναζι, ανασφαλεια αν δαγκωνω
τα χειλη μου απ΄την κοκα αν σκιστουν θα μπορω να γελω;


ο μητσος μηπως και γινει παιδι και ξεφυγει
τον κοιτωανοιγει η ορεξη μου για ελευθερια σαν χαρτι διπλωμενο στραβα, απ'τον ανεμο

ο γιαννακης βιντεογκεημ

ολον αυτον τον αρρωστο χρονο θα γιατρεψουμε

Labels:

2 Comments:

Blogger [UKUMUTU] said...

me eipes pacman??

11/03/2008, 15:49  
Blogger sensualmonk said...

[από τα πιό ωραία σου! :-) [όλοι έχουμε τα αγαπημένα μας! :-)]]

21/03/2008, 14:14  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home