20080208

εκδρομη

δεν εχω βυζια γεματα πετρελαιο
να θηλασω την πιστη μου

τις λεξεις που πρεπει να πω
τις λεξεις που πρεπει να πω

ενας στρατος ταξιδευει για ΄σενα

που θα οσο ερχεσαι εισαι και στεκεσαι
δεν κοιτω να μη μαθεις τον τιτλο

ειδα ενα νουφαρο, φευγαλεα... το κρατουσες εσυ. ηταν φτηνο ηταν ψευτικο
ηταν ενα νουφαρο. και σκεφτηκα
και μιλησα με εναν θεο αυτοσχεδιο
που θα μας παντρευε
και θα ελεγε σε εσενα για να ακουσω εγω
και θα σ'αγγιζε με ζηλια


ειπα ΟΧΙ
για να γιορτασεις
κι ειπες ΣΕ ΘΕΛΩ ΣΕ ΑΚΟΥΜΠΑΩ ΠΡΟΣΠΑΘΩ

αν ηξερα
αν μου ελεγε η στροφη που αγκαλιαζε 'σε: ΤΩΡΑ
ΜΕ ΘΑΝΑΤΟ ΝΑ δεσεις τους παλμους
θα εφευγα
οπως κοιτα ενα δεντρο τα χερια
που χαριζει ο Θεος για να κλαιμε

ολοι
τα χερια μας

περπατησα περπατησα και ξερεις πώς χλευαζουν τους δρομους τα ποδια μου

επιασες το λαστιχο και κατι αισθανθηκα
σαν φαντασμα να με ποθει

το δαχτυλο σου στην πλωρη του κλειδιου
λιγο το νυχι σου αγγιζει την πορτα
και μεσα το σπιτι αλλαζει
τυχαια με τρομο, διαλεγει
γυριζει
σαν τυχερο παιχνιδι

φερε μου εσενα που κρυβεις αστερια στ' αυτια σου
ξερω γιατι σου ζητω να μαζεψεις προτασεις
τα παιδια μας θα χτισουν επανω τους

σε δειχνει ο ουρανος για να αλλαξω

Labels:

2 Comments:

Blogger aris said...

χμμμ...
την foto τη σχολιασαν,
το κειμενο αυτό γιατι οχι?

εχουμε γινει πολυ οπτικοι τυποι... και χανουμε την ουσια. και χωρις ουσια δεν υπαρχει ζωη... :(

09/02/2008, 01:35  
Blogger a_live said...

ti rwtas k sy? einai pio eukolo apla. opou brei ousia o kathenas omws, sta eukola, sta dyskola, opou mporei

09/02/2008, 02:25  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home