20080206

παραλληλογραφια #1

α-πυρο εις την x

αυτό είναι το μαγικό μου
δύναμαι.
το εκάστοτε πύρ το εξώτερο, παρωδιών μεστό πενθούν μέσα μου ρίζες
η άγνωστος συμμετοχή

θα ψάξω το π μου κουτσαίνοντας τώρα που βρήκα το χ [το δείγμα για ζωή μου: το
πχ] θα χαρίσω σε φιλι,σταίο. σε δένουν οι παλάμες του με εμμονή. με τόση εμμονή
με τόση άνοιξη, άνοιξη [πρεζόνι μου] σε μυρίζω και

τελειώνει του κόσμου το σάλιο – μες την κοιλιά μου ο αιώνας
μα στη σκιά μου κάνεις.
και τελειώνει του κόσμου η κύησις. θασεθηλάσω αγάπη τουτέστιν έλεος και ανοχή
για τα στραβά σου πόδια:

ο πληθυντικός σου [πατέρα] είναι μωρό μι-
σό.

κόλλησα τα αυτιά μου δίπλα-δίπλα
τώρα αλυχτά η σιωπή του νερού τόσο
γοερά τόσο
σκυλίσια σα κλειδωμένα μάθια και το κλειδί ο πόνος

σαν σήμερα παραμιλούσε ο δρόμος
μας

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home