20071228

ego-

για 'σενα ψηνω μπισκοτα
ερχομαι
χωνω φωτεινα καλωδια πλεξιγκλας στον κωλο μου
κρατω μια πετσετα καθαρη
θυμωνω
αλλαζω θεση τον βραστηρα κι ανοιγω καινουριο πακετο καφε
για 'σενα σκεφτομαι και σταματω να σκεφτομαι
εσενα σκεφτομαι
για 'σενα μακραινω τα μαλλια μου και τα χτενιζω και μονο εσυ μπορεις να μου τα χαλασεις
για 'σενα μακραινω τα μαλλια μου και βαζω αλοιφη ξανα στα σημαδια μου
και στα καινουρια σημαδια
για 'σενα αναρωτιεμαι πρωτη φορα πώς αραγε να μυριζει το προσωπο μου
ο πουτσος μου
ο κωλος μου
τα ποδια μου τι γευση εχουν οταν τα γλειφεις
για 'σενα ευχομαι να εχυνα περισσοτερο
για 'σενα χυνω
για 'σενα μπορω και να μη χυσω και για 'σενα θα χυσω μετα
φταιω
για 'σενα φταιω
θυμωνω
φταιω θυμωνω
φταιω
μιλαω
μονο για 'σενα μιλαω
οταν δε χορευω μ' εσενα χορευω διπλα σου για 'σενα
ολο για 'σενα μιλαω
ολο για 'σενα ρωτουν
ρωταει η μανα μου, ρωταει η στεφανια, ρωταει ο ανδρεας
μονο για 'σενα μια μερα θα ρωτησει για 'σενα ο πατερας μου

Labels:

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Ela na kanoume ksana parea opws kaname oloi mazi. Alla kanto gia SENA

28/12/2007, 19:07  
Blogger Dr_MAD said...

Για σένα έπεσα στα ναρκωτικά
Αλλά δε θα το μάθεις ποτέ
Γιατί δε θα σε νοιάζει
ή γιατί δε θα προλάβεις

Λέω καλύτερα να τη δεις πιο εγωιστικά
ΖΗΣΕ ΓΙΑ ΣΕΝΑ (σόρρυ για την αδιακρισία)

29/12/2007, 21:12  
Blogger nomansland said...

Η τέχνη και η ζωή περνούν από σένα και γίνονται ο άλλος το αντίστροφο δε λειτουργεί. Αυτή η αγιότητα της παιδικότητας αξίζει να γίνει ταινία, μα δεν κινηματογραφείται, ποιήμα, μα δεν υπάρχουν λέξεις, πίνακας ζωγραφικής, μα δεν υπάρχουν χρώματα...καλή χρονιά...

03/01/2008, 02:48  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home