20071218

"τυπου"

δεν ξερω ποιου τη ζωη ζω
μεσα απο ποιου τα ματια και
ποιου παρελθον και
πού αρχιζω
πού αρχιζουν οι αλλοι
τι ειναι δικο μου
τι χαριζω τι δωριζω τι μου κλεβουν
τι ξεχνω και το βρισκουν
τι με πονεσε
τι ξεπερασα
τι κατεληξα να ειμαι και μεσα απο ποια δοκιμασια
ποτε εχει αξια το δικαιο
ποτε η επιβεβαιωση
ποτε γινεται η πρωτη φορα, η τελευταια ευκαιρια
ποσες φορες πρεπει να επαναληφθει το ιδιο λαθος απο τους ιδιους εμας μεχρι να γινει λαθος
πού ξεφευγει η ανθρωπια απ' τον οικτο
πού βρισκει η φιλια την υπομονη και καπελωνουν την κατανοηση
δεν ξερω ποια ηλικια ανηκει σε ποιον
ποιος ανηκει σε ποιον
πού ειναι το μερος οπου κανεις δεν ανηκει
πού ειναι το μερος που ανοιγουν τα ποδια οι μνημες και ικετευουν
γιατι δεν τα κλεινουν
γιατι το μεσα απο εμενα ειναι μικροτερο του ξανα και ξανα
με ποιον τροπο χανω και τι και
πώς γινεται βαθια μεσα μου να μη με νοιαζει καθολου ολο αυτο
μονο επειδη εχω εσενα...

Labels:

1 Comments:

Blogger Good As You said...

παλι καλα. κ νομιζα οτι ήμουν ο μονος.. βεβαια εγω δεν εχω κανεέναν..(ακόμη..)

18/12/2007, 11:58  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home