20071231

ΤΙ ΕΜΑΘΑ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ ΤΗ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕ

δεν αποτελω εξαιρεση σε κατι

βαθια μεσα μου ειμαι αυτο που βλεπουν οι αλλοι οτι ειμαι

πιο βαθια ειμαι κατι καλυτερο

με κουραζει η παρεξηγηση

ζηλευω

πολυ

τελικα αρρωσταινω

ευκολα

και κουλα

κανω λαθη

δεκα για καθε λαθος που κανουν οι αλλοι

ο θυμος με πνιγει

οχι το δικαιο

οταν δειχνω δεν πειθω

οταν δεν δειχνω, δεν κρυβω

νιωθω ελευθερος μονο οταν νιωθω οτι ανηκω

δε φοβαμαι τη θαλασσα πια

αφου μπορω να πνιγω και σε μια κουταλια νερο

βαζω κανονες

μα δεν ενημερωνω

βαζω ορια

μια μερα μετα

ειμαι πιστος

εχω μια μαγικη ικανοτητα, μια σουπερ-παουερ :

μπορω να αγαπηθω



Labels:

3 Comments:

Blogger Jirashimosu said...

Δεν πέρασε άνευ λόγου το 7 λοιπόν.
Για να δούμε στην πρακτική του 8 τι θα γίνει.

Καλή χρονιά!

31/12/2007, 18:43  
Blogger APSOY said...

και "έμαθες"!!!
Ήρθε ο νέος με τα δώρα περάκο.
Και ελπίζω να έχει φέρει κάμποσα!

Καλή χρονιά και ο,τι επιθυμείς!!!
Υγεία, χαρές, τύχη, αγάπη...

01/01/2008, 13:32  
Blogger nomansland said...

...όταν νοιώθεις ότι ανήκεις, πόσο ελεύθερος νοιώθει ο άλλος...μην πληρώσεις για λάθη τα πάθη το 2008...σε φιλώ...

03/01/2008, 02:51  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home