20071108

ετος φωτος

συννεφα

ταξιδευα
παντα σκυφτος
στη χωρα μου
πιανω δυο λεξεις με το στομα μου
διορθωνουν τα ματια μου το χρωμα
παγιδευα
μες στη γροθια
το αιμα μου
με μια κλοτσια
σκορπιζα βηματα στην πολη
κι αν περπατουσαν ολοι
θα σταματουσα εγω
μα δε συνεβη αυτο
ποτε
δε συνεβη

ολο αυτο δε συμβαινει
ή δεν ειμαι εδω

τι κι αν τρωω σωστα την τροφη μου

η αφη μου δινει τη θεση της
σε ενα σκυλι

υστερα ολες οι αισθησεις
κουτσαινουν
στηριζουν σε πι
το λυγισμενο μου σωμα
βγαζω το πωμα απο τα αυτια μου
κι ακουω τη θαλασσα
που μεσα βαθια μεσα
κοχλαζει
μας δοκιμαζει η γη
πανω μου πεφτεις
τι θελεις
τι θελουν στο παρτυ μου αυτοι;








Labels:

1 Comments:

Blogger aris said...

Αλήθεια, τι θέλουν? ;). Καλή σου μέρα.

09/11/2007, 09:43  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home