20071129

ψιθυριστα, με ντροπη

-γεια σου ιαcωβε
-γεια...αργησα ε;
-που ησουν πριν;
-στον κηπο της σχολης μου, εχει ενα φυτο εκει...
-σου αρεσει η φυση;
-δεν την προτιμω απο κατι αλλο αν αυτο εννοεις
-στον ελευθερο σου χρονο αυτο κανεις;
-οχι προεκυψε. ειδα εκεινο το φυτο και καθησα για λιγο κοντα του. αν ειχα αυλη, εκτος απο σκυλια θα ειχα ενα μονοπατι απο τετοια φυτα.
-ειναι η πρωτη μου κηδεια.
-και γι΄αυτον νομιζω.
-για πες για το φυτο.
-α δεν ειναι κατι σπανιο. μικρος το εβλεπα συχνα στη γειτονια. τρωγαμε κι απο αυτα τα κοκκινα πραγματακια που βγαζει. μας ελεγαν οτι ειναι δηλητηριωδη. αλλα το ιδιο μας ελεγαν για ο,τι κι αν βαζαμε στο στομα μας. ενας θαμνος ειναι βασικα. με αυτα τα κοκκινα πραγματακια.
-αυτο το χριστουγεννιατικο λες;
-καμια σχεση. ουτε που μου περασαν απο το μυαλο τα χριστουγεννα. αρα οχι. αυτο με τα λουλουδια λες...οχι.
-και καθοσουν εκει;
-περπατουσα γυρω γυρω. τα πραγματακια εχουν το τελειο κοκκινο χρωμα. αν ολα τα κοκκινα ηταν ετσι...τοσο κοκκινα -δηλαδη οχι πολυ αλλα...απλως ΚΟΚΚΙΝΑ, το κοκκινο θα ηταν το αγαπημενο χρωμα ολων.
-αλλα δεν εχουν δει ολοι αυτο το φυτο.
-περιεργο δεν ειναι;
-σε προλαβε η βροχη;
-ευτυχως
-μα εισαι στεγνος
-περασα απο το σπιτι κι αλλαξα-μονο αυτα ειχα να βαλω, δεν ειμαι αντιδραστικος. πριν φορουσα μαυρα αλλα-
-βραχηκαν
-ναι. νομιζω πως αν πενθουσα πραγματικα δεν θα εκανε εντυπωση το χρωμα που φοραω. αλλα κοιτα πως με κοιταζουν. το αστειο ειναι οτι δεν τα φοραω ποτε. αλλα ηταν τα μονα που ειχα καθαρα. απο σημερα, στις κηδειες θα φοραω αυτα τα ρουχα. θα ειναι τα ρουχα του πενθους.
-εχεις σκοπο να πας σε πολλες κηδειες;
-εξαρταται απο το ποσοι εχουν σκοπο να πεθανουν μεχρι να μη μου κανουν πια αυτα τα ρουχα.
-τις σιχαινομαι
-ειναι ευκολο, δεν ειναι; να σιχαινεται κανεις τις κηδειες. κανεις δε σε ρωταει "γιατι"
-επειδη ειναι λογικο να τις σιχαινεσαι
-επειδη ειναι λογικο να λυπασαι που πεθαινει καποιος
-επειδη ειναι μια αγγαρεια
-αγγαρεια θα ηταν να σκουπιζεις το μνημα
-η χηρεια δηλαδη ειναι αγγαρεια
-ποια ειναι η χηρα;
-δεν ηρθε

Labels:

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Στελνω ιμειλ και λεει οτι ειναι λαθος.Τεσπα το msn μου ειναι taz587@yahoo.gr αν θελετε καντε με add.

29/11/2007, 19:48  
Anonymous Anonymous said...

Ήταν τέλειο αυτο το ποστ,πολυ σουρεαλ συζητηση!
Εμ,τι να σε πω?ποιοσ ειμαι?
Εμ,ο EVO!

15/12/2007, 14:38  
Blogger nomansland said...

Τι αληθινό, τι καθαρό κι ωραίο χιούμορ...πόσο μου αρέσουν αυτά που γράφεις...ο τρόπος βασικά, η αφαίρεση. Που τα ποστάρεις και λες για όλους αλλά πάντα κρατάς κάτι δικό σου....

24/12/2007, 23:12  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home