20071027

προβολη

σκεφτομαι. πληκτρολογω. τεντωνω το χερι μου. διορθωνω. σκεφτομαι. στελνω. προειδοποιω.
εκατο μερες αναμμενο
κοκκινο φως
σκεφτομαι. πληκτρολογω. διατηρω.
ξυριζομαι. ομολογω. κοντευω.
σκεφτομαι. προσπερνω. τεντωνω τα ματια μου. ειμαι ενας χαρτοκοπτης. οχι. ειμαι το μηχανημα που ανοιγει τρυπες στο χαρτι. οχι. ειμαι και το χαρτι και καθε μηχανημα. καταληγω.
πληκτρολογω. μεταφερω. δεν εχω ταλεντα. δεν εχω χαρισματα. ουτε τις βασικες αισθησεις.
σκεφτομαι. ισορροπω. ειμαι ενα μανιταρι. δεκατριων και κατι.
η μονη γενικη που θα χρησιμοποιω ειναι της ηλικιας. κι αυτη που μολις χρησιμοποιησα.
μαζευω. σουρωνω τα μακαρονια. συλλεγω.
συλλεγω. μαζευω τα μακαρονια.

Labels:

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

τελιο τελιο τελιο!

φκαριστωωωω!

27/10/2007, 20:16  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home