20070909

στα ματια [ποπ]

σου ελεγα μην πεις μην πεις μην πεις
αυτο που θελω τοσο να μου πεις
μου ελεγες νομιζεις δεν τολμω;
σου ελεγα να νιωθεις προτιμω

αξυριστη πνοη καθε πρωι
τα δοντια μου ειχα πλυνει πριν εσυ
ξυπνησεις και με βρεις να σε κοιτω
να περιμενω να με πεις μωρο

μωρο με ειχαν πει κι αλλοι πολλοι
στα ματια οι μισοι δεν με κοιτουσαν
στα ματια δεν μου αφηνες φιλι
τα ματια μου ολοι ευκολα φιλουσαν

σου ελεγα ελα εδω κατι να πιεις
και παμε για ποτο μετα μαζι
ερχοσουν μα δεν πιναμε γουλια
μεθουσαμε με μια ζεστη αγκαλια

μωρο με ειχαν πει κι αλλοι πολλοι
τα ματια μου ολοι ευκολα φιλουσαν
στα ματια δεν μου αφηνες φιλι
τα ματια μου τα ματια σου ζητουσαν

στα ματια ελεγες ειναι χωρισμος
σου ελεγα εγω δε μας φοβαμαι
ειχαμε γινει του ερωτα ορισμος
μα τωρα για τα ματια μου λυπαμαι

μωρο με ειχαν πει κι αλλοι πολλοι
μα μονο απο εσενα το θυμαμαι
το ακουω μες στο νου σαν εντολη
τα χειλη σου στα ματια μου χρωστανε



Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home