20070930

Πανικός (κυριο ονομα)

-και πώς τον λενε;
-δε θυμαμαι...Πανο; Νικο;
-Πανικό δηλαδη..


ετσι οπως με σερνω μαζι μου,

σαν ορο, απο δωματιο σε δωματιο
μαζευεται σκονη λες και κρατω μαγνητη
ή καποιον σατανικο συλλεκτη
παραισθησεων

μεσα στο στομα μου η φωνη με αλλη φωνη απ' αλλο στομα:


και πώς θα ξερω εγω, καθε φορα
που θα κλεινω εκεινα τα ματια
που φωλιαζουν στις κογχες των δικων μου
σαν παρασιτικα φυτα, πως δε θα σταματα για παντα ο χρονος
με παγωμενο βλεμμα
πανω απο την πληγη;

και πώς ξερω εγω, ποσες φορες
η ιδια εικονα
θα νυσταξει και θα κοιμηθει
μες στο κεφαλι μου;

Σωμα σαν παρανοϊκο αλμπουμ
με την ιδια φωτογραφια
ξανα και ξανα και ξανα και ξανα
σε καθε σελιδα
η ιδια κουνημενη ποζα: εσυ να φευγεις

κι εγω
απλως να εννοουμαι
σαν τον τοιχο που ποτε δε βλεπουμε στα σηριαλ

ακατoνομαστος, ακομη και για εμενα

με μια ανορθογραφη μελανια στον ωμο


Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home