20070828

ημερολογιο,

τελευταια μερα. ο βασιλης μολις εφτασε πειραια. ο τσιγαροβηχας με εχει γαμησει, αλλα δε βαριεσαι. τα δικα μου αναπνευστικα δεν ειναι κατι. σημερα το μετσοβο λεει. ξυρισα τα μαλλια μου. ειναι το δικο μου πενθος. ποτε δεν τα πηγαινα καλα με οτιδηποτε ομαδικο. ο μονος μεσσιας ειναι ο θανατος. κι αλλα αντιστροφα παραμυθια. τραγουδω αναποδα τις νοτες. βηχω τσιγαρα. βηχω τσαντιλα. βηχω εκδικηση. η γραμμη υποστηριξης ειναι τεθλασμενη. δεν ειμαι θυμωμενος. μου τελειωσε κι αυτο εγκαιρως. ας θυμωσουν αλλοι τωρα. τελευταια μερα. τελευταια γη. τελευταια στιγμη ευτυχησαμε. απο σποντα. επιθυμια ιδια με ολα τα τροχαια του μυαλου. βουβος συναγερμος. θυμα της πιο κοινης ιωσης. τι απεγιναν οι γλωσσες μας; θελω να υιοθετησω μια θαλασσα, να 'ναι δικη μου οταν τη χασω.

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home