20070815

59 [ημερολογιο]

η μαμα σημερα μαγειρεψε κοτοπουλο με μια ροζ σαλτσα - πρωτη φορα την φτιαχνει, λεει. δεν δοκιμασα ακομη, αλλα φαινεται πεντανοστιμο. προς το παρον καθομαι μπροστα στον ανεμιστηρα επειδη η λοσιον για τα σπυρακια με τσουζει και πινω κοκα κολα. ακυρωσα και τον καφε με την τοτο. δεν ειχα ορεξη να βγω απο το σπιτι. ξυπνησα κι αργα γαμωτο και δεν ειδα "του κουτιου τα παραμυθια". ο μπαμπας λειπει στο καστελοριζο κι ετσι, για πρωτη φορα χτες, ηρθε σπιτι ο βασιλης. ωραια ηταν που για μια φορα δεν πηραμε τους δρομους και τις παραλιες και τις καφετεριες για να γεμισει η μερα μας. ακομη πιο ωραια ηταν που καναμε ντους μαζι και μετα μας πηρε για λιγο ο υπνος, αγκαλια, στο κρεβατι μου. γνωρισε και τη μαμα μου. μοιαζουμε, λεει... εχουμε την ιδια αυρα. παω να ζεστανω το φαγητο.

Labels: ,

6 Comments:

Blogger phoinix said...

ντους με το Βασίλη και τη μαμά στο σπίτι!!!!????Σουηδία γίναμε..(είπε και έμεινε με το στόμα ανοιχτό και τα μάτια γουρλωμένα) nice pic

16/08/2007, 02:15  
Blogger ιακωβος said...

ε καλα, η μαμα κλειστηκε στο δωματιο της απο διακριτικοτητα.

:)

θενξ!

16/08/2007, 03:08  
Blogger phoinix said...

ελληνίδα μαμά με διακρτικότητα?άλλο ένα τέτοιο να πεις και θα τα φάω σε γιατρούς τα λεφτά μου!

16/08/2007, 14:16  
Blogger ιακωβος said...

ε λ β ε τ ι δ α !

16/08/2007, 14:45  
Blogger phoinix said...

έτσι πες μου!!! (ζηλεύω)

16/08/2007, 21:27  
Anonymous Anonymous said...

fuck κι εγώ ζηλεύω , εμένα είναι α σ ε ξ ο υ α λ ... άρα ελληνίδα:-@

21/08/2007, 03:49  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home