20070721

αρλεκιν

βγαζουμε τα μαγιο μας μεσα στο νερο. εκεινος κρατα το δικο μου. εγω περναω στο μπρατσο μου το δικο του. η θαλασσα -ουτε να ζηλευε- μπαινει αναμεσα στα προσωπα μας - το παιχνιδι μας, ειναι για ποσην ωρα θα αντεξουμε, χωρις διακοπη, να φιλιομαστε. και καταπινουμε νερο, μπαινει στις μυτες μας, με γοργες κινησεις των χεριων προσπαθουμε να κρατησουμε τα κεφαλια μας μακρια απο την επιφανεια. ανοιγω τα ματια μου συχνα για να τον κοιταξω. περιστρεφομαστε ο ενας γυρω απο τον αλλο και καθε τοσο ο ηλιος φωτιζει το προσωπο του. και για λιγες στιγμες δεν ακουγεται τιποτα. ουτε τα μαλακα κυματα που σκαρφαλωνουν στο βραχο διπλα μας, ουτε το λαχανιασμα του, ουτε το νερο που μπαινει στ' αυτια μου. και δε βλεπω τιποτα αλλο εκτος απο το λευκο προσωπο του, το μισανοιχτο στομα του κατω απο τα κλειστα ματια - τ' ανοιγει... και θελω να του πω δεκα χιλιαδες λεξεις. κι ανοιγω το στομα να μιλησω μα το βλεπει σαν καλεσμα για τη ζεστη του γλωσσα. ο ενας ηλιος μου καιει το μετωπο, ο αλλος μου καιει τα χειλη. τοσο πολυ φως. κι αλλο τοσο μεσα μου μολις χαμογελασει. θελω να τον αγκαλιασω σφιχτα και να βυθιστουμε ησυχα, με μαγικο τροπο, σε ενα καταλευκο κρεβατι, μεγαλο οσο οι λεξεις που δεν εχουν δημιουργηθει για να περιγραψουν τον ερωτα, καθαρο οσο το βλεμμα του, δροσερο σαν το νερο με το οποιο με βρεχει, καθε φορα, πριν βουτηξω.

_______________________________________________________

ξαπλωνει πανω μου και γλειφω το αλατι στον ωμο του, στο λαιμο του, στο στηθος του. κι ειμαστε εμεις το κρεβατι, το δροσερο σεντονι... ειμαστε εμεις το καλοκαιρι αυτο.

Labels:

5 Comments:

Blogger phoinix said...

..γλυκό αλμυρό νερό.. :-)

21/07/2007, 17:37  
Blogger Y.K.M.T. said...

eksorgizomai....
den 8elw oute kata dianoia na sugkrinw ta kalokairia mas...
alla eisai filos mou...opote...
EKSORGIZOMAI DIPLA!

23/07/2007, 21:49  
Blogger les_boi said...

fuck that was beautiful...

24/07/2007, 01:10  
Blogger APSOY said...

ευχές... πολλές πολλές πολλές ευχές... για _____**______

31/07/2007, 13:03  
Blogger koolkiller-ess said...

σου πάει ο καναπές γλύκα

κατά έναν παράξενο τρόπο μου έλειψες

κοίτα να περνάς καλά

16/08/2007, 21:22  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home