20070711

Αγαπημενο μου ημερολογιο,

[ στην εσκασα που σε ειπα αγαπημενο; ]

Σημερα ηταν μια πολυ ομορφη μερα. Ξυπνησα γυρω στις 12 το μεσημερι, ειδα λιγο Κους-Κους που το εχει σε επαναληψη και μετα περασε η Παντουλα με το αυτοκινητο να με παρει να παμε θαλασσα. Επειδη την ειχε μαζεψει πριν απο εμενα, η Αννα καθοταν μπροστα αλλα φυσικα την αναγκασα να καθισει πισω οταν ηρθαν. Πηγαμε σε μια παραλια οχι και τοσο ομορφη και το νερο ηταν σχεδον ζεστο, αλλα υπηρχε ενα beach-bar απο πανω κι ετσι ηπια πολλες καϊπιροσκες και καϊπιρινιες και ντακιρι φραουλα μεσα στο νερο! Ειναι τελειο κι ας λενε οτι δεν κανει! [σαμπως λιγα λενε οτι δεν κανουν ενω ειναι τα γαμιστεροτερα;] Εβαλα μπολικο αντηλιακο για να μην ξανακαω κι αρχισω παλι να ξεφλουδιζω και να βαζω συνεχεια bepanthol που βαρεθηκα τοσο πολυ να το κανω τις προηγουμενες μερες, αλλα και παλι μαυρισα λιγο ακομη. Ηρθε και η Δημητρα με κατι συναδελφους της ο ενας απο τους οποιους ειναι sexy αλλα μιλαει πολυ. Λιγο πριν τις 5 φυγαμε με την Παντουλα και την Αννα κι εγω πηγα να βρω τη Θοδωρουλα στο Σουηδικο για ενα γρηγορο καφε. Γυρισα σπιτι, εκανα μπανιο κι ετοιμαστηκα για να συναντησω τον Βασιλη στα Πλατανακια, να παμε για ποτακι. Ο Βασιλης ειναι φανταρος εδω και τον γνωρισα πριν ερθω Ροδο, το βραδυ που ειχαμε παει με το Γιωγακι μου στο Sodade. Ο Βασιλης ηταν Αθηνα με αδεια κι ειχαμε πει οτι οταν κατεβω στη Ροδο θα βρισκομασταν. Το Γιωγακι μου ειπε να τον προσεξω γιατι ειναι καλο παιδι και κακοπερναει στη Ροδο. Ε, λοιπον νομιζω πως αποψε περασαμε πολυ ωραια μαζι!

: )

Labels:

6 Comments:

Blogger APSOY said...

:)))

11/07/2007, 02:02  
Blogger ιακωβος said...

συμφωνεις, βλεπω, χορευταρα μου

:)

11/07/2007, 02:22  
Blogger les_boi said...

αυτά είναι,αυτά είναι;-)
γι'αυτό το ημερολόγιο έμεινε αγάμητο this time?

11/07/2007, 04:03  
Blogger koolkiller-ess said...

εύχομαι επιτέλους κι άλλες καλές μέρες

11/07/2007, 09:40  
Blogger APSOY said...

δε συμφωνώ.έχω άγνοια! την τύφλα μου δεν ξέρω...χεχε!
(αλλά χαίρομαι ;))

11/07/2007, 12:05  
Blogger ιακωβος said...

_boi* i don't kiss and tell

:)

_____________________________

kk-ess* ξερω οτι το εννοεις και χαμογελω - να τις μοιραζομαστε ομως! μια εσυ και μια εγω

:)

______________________________


apsoy* σκασμος. συμφωνεις λεμε. γειτσες.

_______***_____

[συναστρια στην ερημο]

11/07/2007, 13:47  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home