20070617

Γαμημενο μου ημερολογιο,

στο δευτερο σπιτι μας -οπως λεει κι ο τασουλης- οπου περναμε ενα μεγααααλο διαστημα της ημερας, μαζευομαστε μονο αδερφες. με εξαιρεσεις φυσικα οπως το μαρααακι μου, η γκιζελα και οι σερβιτορες [κονστανς, λατρεια μου].

ε, λοιπον, αυτο που μου τι δινει ειναι που ενω 80 στους 100 εκει κατω ειναι ζευγαρια, το τελευταιο πραγμα που σου περνα απο το μυαλο ειναι πως εστω και 2 αγορια εκει κατω ειναι ζευγαρι.

κι αναρωτιεμαι... τα αγορια αυτα, που καθονται αντικρυστα και σχεδον δε μιλα ο ενας στον αλλον, οταν επιστρεφουν σπιτι τους κανουν το ιδιο; οτι ταχα μου τυχαια βρεθηκαν εκει, ελα μωρε το στεκι μας ειναι δε χρειαζεται καν να κλεισουμε ραντεβου πια, επ κι εσυ εδω και κοιταζουν με ποθο και λαγνεια τον κοσμο που περνα κατω απο το μπαλκονι τους αλλα μεχρι εκει γιατι βασικα ειναι ζευγαρι κι απλως το κρατουν για την παρτη τους επειδη ο ερωτας ειναι ενα σιχαμενο σπυρακι στο μαγουλο, ενα μυστικο, μια αιρεση, ενα ανωμαλο βιτσιο, μια απλυτη ιδρωμενη μασχαλη;

κι αναρωτιεμαι ακομη περισσοτερο... ενταξει, πες οτι το κρυβεις που εισαι αδερφη, σε κατανοω ρε πουστη γιατι η μανα σου δεν ειναι τρελη και παλαβη σαν τη δικη μου και δυσκολευτηκες να αποδεχτεις τον εαυτο σου...

ομως...

ΠΩΣ ΣΚΑΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΝΕΙΣ ΚΑΙ ΚΡΥΒΕΙΣ ΤΟΝ ΕΡΩΤΑ;

θα σου πω εγω πως τον κρυβεις, αφου δε διαβαζεις το μπλογκ μου για να μου απαντησεις [ειτε επειδη δεν εχεις μοζιλα φάιερφοξ, ειτε επειδη εχεις ζωη].

με πετυχαινεις στην τουαλετα και με ρωτας αν ο απολυτος καβλας, στα ποδια του οποιου καθομουν, ειναι γκομενος μου και σου λεω οχι ειναι φιλος αλλα ειναι πολυ πιο αναπαυτικος απο τις καρεκλες εκει εξω. και το βραδυ γυριζω σπιτι και βρισκω το προφιλ σου στο νταρ μαζι με το παρτνερ-λινκ που εχεις και παταω το λινκ και βλεπω τον τυπο με τον οποιο καθοσουν ολη μερα στην καφετερια και κοιταζατε τους περαστικους πινοντας ροζ λεμοναδα.

κι επειδη ειμαι στο τσακ να αλλαξω θεμα απ' οτι βλεπω, σταματω εδω.

...εκτος κι αν θες να μιλησω και για τη μονογαμια!
____________
υστεριογραφο:
και μη μου πεις οτι το τι κανει ο καθενας στο κρεβατι του ειναι προσωπικη του υποθεση γιατι [θα βαλω τα κλαματα αν το ξανακουσω ] θα σε βαλω να το λες σε καθε str8 ζευγαρι που φασωνεται -κι αλλες τετοιες γελοιες εφηβικες λεξεις- στη μεση του δρομου και στους γονεις που βγαινουν βολτα με τα παιδια τους.
____________

υστερογραφο:
__μηνυμα δεν παραδοθηκε σε

Labels:

4 Comments:

Blogger les_boi said...

lol lol :-D

18/06/2007, 13:01  
Blogger APSOY said...

:))))))
Καλημέρααααααα!
:)

Α, πήγα να το ξεχάσω...
"Το τι κάνει ο καθένας στο κρεβάτι του ...μπλα, μπλα, μπλα ;)"

:*

18/06/2007, 13:22  
Blogger Wrong Guy said...

H ροζ λεμονάδα από τι φτιάχνεται;

Μου αρέσει το μπλογκ σου.

Είναι αναρχικό.

18/06/2007, 19:40  
Blogger ιακωβος said...

Wρονγκ Gάι *

___δεν εχω ιδεα - απο ροζ λεμονια;

___σ' ευχαριστω

___αναρχικο; αναρχικο λοιπον!

18/06/2007, 19:57  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home