20070618

γερουνδιο

αυτο ηταν. εσπασε.
καλοριζικος ο Μηδεν ναι.
ολοι κανουν υπομονη μαζι μου.
_____
η μαυρη τσουγκρανα
ζωντανευει τα βραδια
και χτενιζει τον Θανατο
ο απο πανω μου ειμαι εγω
ο αλλος πεθανε
_____
προκειται για συμπτωση.
αληθεια μια συμπτωση
οσοι με γαμησαν κρικοι
πτωχευσαν
και με λες μνησικακο
εμενα που δε σε θυμαμαι καν
εκτος απο την μποχα
την πλαστικη μποχα του μουνιου
που 'χεις για στομα
_____
μουνιου
_____
και πες οτι σκυβω να ακουσω
θα μαθω;
με νοιαζει νομιζεις να ξερω;
με νοιαζει αν ζεις αν χεζεσαι πανω σου
στα 34;
_____
ειμαι το εμπορευμα το κουτι που ξεφευγει
χωνω τη μουρη μου στους κωδικους
φτιαχνομαι
δεν ξερεις πώς φτιαχνομαι
μονο με λες λυπημενο
_____
οχι δεν μοιαζουμε κι ας σου ταιριαζω
οχι δεν εισαι καν η προσπαθεια
του πρωκτου μου να μεινει στεγνος
_____
καβαλησες τη λατρεια μου
_____
δε μου φτανει που κατεβαζω σπαθια για τον πονο
_____
παιδια δεν ειχα
παιδια προεκυψαν
βαλτε τα στη σειρα
απο το ψηλοτερο στο πιο ασχημο
το πιο δικο μου
_____
απο χτες ειμαι ενας αγγελος
σε αυτο οφειλεται η αλλαγη της πιεσης
κατα την εκσπερματιση
απο χτες ειμαι ενας αγγελος
_____
οι τσιμπλες απο την ψυχη δε φευγουν με νερο
_____

_____

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home