20070627

Γαμημενο μου ημερολογιο,

επειδη το esnips -που να μη ζησει να δει εγγονια- εσβησε τον κοινοχρηστο φακελο μου [κατι με τα terms και μαλακιες ελεος] , εχουν απενεργοποιηθει ολα τα τραγουδια και οι δικες μου ηχογραφησεις στις -πατουσες. οταν λεμε τον εσβησε, τον εσβησε κανονικα! καταλαβαινεις λοιπον οτι απο εδω και περα δε θα σου ανεβαζω πια μουσικες, παρα μονο μεσω του ασχημουλικου utube και δε θα μπορω να φτιαχνω τα ποιηματακια μου οπως θελω να τα φτιαχνω, μην τυχον κι ακουσει ο thomas newman τη μουσικη του κατω απο τη φωνη μου και μου στειλουν μπατσικο. αν και περισσοτερο υποψιαζομαι την gwen stefani που θα μου εβαζε και στεφανι στο ονειρο...

τελοσπαντων παρα πολλα νευρα.

και δε φτιαχνω αλλου λογαριασμο γιατι εχω χασει την εμπιστοσυνη μου πια.

ειμαι πολυ δυστυχισμενος , οπως λεει κι ο DDD... παρα πολυ δυστυχισμενος γιατι μολις εφτιαξα ενα audio αλλα ποιος την ακουει την Immi Heap αμα με πιασει να ντυνω με τη μουσικη της καποιο κειμενο μου, οποτε θα μεινει στα drafts τα οποια και θα κυκλοφορησουν μετα το θανατο μου μαζι με φωτογραφιες απο την πρωτη μου παρτουζα στα 16. [προς το παρον τις φυλαει η μανα μου στο συρταρι με τα προγραμματα ολων των θεατρικων παραστασεων στις οποιες επαιξα με επιτυχια στο χωριο μου την περιοδο 2001-2004]

τα καλα νεα ειναι οτι μετα απο δυο μερες τσουζουν λιγοτερο οι ωμοι μου και μπορω να φορεσω μπλουζακι. ευχαριστω την BAYER και περισσοτερο τη σειρα της: BEPANTHOL

Labels:

2 Comments:

Blogger ιακωβος said...

χεχε

28/06/2007, 13:05  
Blogger Κώστας said...

try gcast!

02/07/2007, 22:15  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home