20070616

Γαμημενο μου ημερολογιο,

[εδω ειχα γραψει κατι ασχετο αλλα μετα θυμηθηκα ξαφνικα τον θοδωρη]

______________________________________

2003

"θελω να πιασω το πουλι σου" μου λεει ο θοδωρης.
"θοδωρη δεν εισαι αδερφη" του λεω.

-εσυ δεν εχεις "πιασει" γυναικα;

-οχι.
-αλλα εισαι σιγουρος οτι-
-ναι. εσυ εισαι σιγουρος οτι θες να πιασεις το πουλι μου;
-ειμαι καυλωμενος.
-τωρα;
-δεν εχει να κανει.
-ναι μωρε...
-αν αποφασισω μια μερα να δοκιμασω...
-θοδωρη δεν ειμαι Tester.
-συγγνωμη.
-ξεκολλα βρε δεν εισαι αδερφη.
-δηλαδη αν σου πιασω το πουλι θα γινω; αν μου αρεσει δηλαδη...
-οχι.
-αν πηδηχτουμε και μου αρεσει;
-ειναι σεξ. κι αν ειναι καλο, δε βρισκω το λογο να μη σου αρεσει, αλλα δε θα ειναι λογος για να γινεις πουστης. αλλα μπορει και να ειναι - ωχου... χεσε με!
-δε θες να ειμαι πουστης;
-παιξε με τα σωματα θοδωρη μου, αρκει να μην παιξεις με ψυχες.
-με γουσταρες ποτε;
-οχι καλο μου.
-με πληγωνει λιγο αυτο.
-η απορριψη ειναι αφυλη υποθετω.
-το ξερεις οτι αν ημουν αδερφη και προσπαθουσα τοση ωρα να στο πω, θα με ειχες κομπλαρει απιστευτα.
-ειδες τι δυσκολο που ειναι;

-θοδωρη εισαι αδερφη;
-οχι.

-θοδωρη;
-τι;;
-απο ποτε το ξερεις;
-ξεκολλα! και δεν ειμαι σιγουρος αν το ξερω.
-α οκ... δεν εισαι.
-δεν ειμαι σ ι γ ο υ ρ ο ς ! αδερφη ε ι μ α ι!
-ειδες; τελικα δεν ηταν και τοσο δυσκολο...

-θοδωρη;
-ναι;
-αληθεια δε σε γουσταρα ποτε.
-οκ.
-αλλα θελω να πηδηχτουμε.

Labels:

4 Comments:

Blogger les_boi said...

και τελικά;;;;

16/06/2007, 21:56  
Blogger les_boi said...

ξέρω γίνομαι αδιάκριτος...

16/06/2007, 21:57  
Blogger ιακωβος said...

hahah...

δε θυμαμαι... πανε χρονια

16/06/2007, 22:00  
Blogger Κώστας said...

Απ' όλο το κείμενο επιθυμώ να μου μείνει αυτό:

-παιξε με τα σωματα θοδωρη μου, αρκει να μην παιξεις με ψυχες.

17/06/2007, 18:41  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home