20070511

Γαμημενο μου ημερολογιο,

] Αρα βαριεμαι. [


Το τραγουδι που υπαρχει παντα στο mp3 του κινητου μου, ειναι το Breathe me της Sia.

Το τραγουδι που ακουω συνεχως αυτην την περιοδο στο mp3 του κινητου μου ειναι το Say it right της Nelly Furtado.

Τα τραγουδια που τραγουδαω τις τελευταιες μερες στο μπανιο μου ειναι το Θεος αν ειναι της Αλεξιου και το Bachelorette της Bjork σε διασκευη που πολυ θα ηθελες να ακουσεις.

Το τραγουδι για το οποιο συζητησα προσφατως ειναι του Πεγκυ το Ειμαι εδω.

Τα τραγουδια που θα ηθελα να πω αν γινομουν τραγουδιστης ειναι το Day is done του Nick Drake, το Roads των Portishead και τα Κοκκινα γυαλια του Κραουνακη

Το τραγουδι που ανακαλυψα προσφατως και ειμαι χαρουμενος που το ανακαλυψα ειναι το Into the ocean των Blue October.

Το τραγουδι που θυμηθηκα ξαφνικα εκει που ειχα να το ακουσω δυομιση χιλιαδες χρονια, ειναι το Μισησε με της Ευριδικης.

Το τραγουδι που ενω δεν μου αρεσει μου θυμιζει κατι πιο εντονα απο καθε αλλο τραγουδι ειναι το Τρεμω(?) του Ρεμου(?)

Το τραγουδι που και μου αρεσει και μου θυμιζει κατι παρα πολυ εντονα ειναι το Day is done του Nick Drake.

Tο τραγουδι που εχω στις περισσοτερες εκτελεσεις και διασκευες ειναι το Gloomy Sunday.

Το τραγουδι που μου εχουν αφιερωσει απο σκηνης ειναι το Sk8er Boi της Avril Lavigne.

Το τραγουδι το οποιο με σοκαρε και με εκανε να κλαψω με λυγμους την πρωτη φορα που το ακουσα ειναι το Hope there's someone του Antony.



Labels:

2 Comments:

Blogger APSOY said...

This comment has been removed by the author.

15/05/2007, 09:45  
Blogger APSOY said...

Το τραγούδι που μου κίνησες την περιέργεια να ακούσω είναι το Bachelorette της Bjork.

Το τραγούδι που με έκανε να το σιγοτραγουδήσω όσο διάβαζα το post σου, είναι το Μίσησε με.Που το θυμήθηκες;;; :)

Το τραγούδι που με σόκαρε που μου το θύμισες έτσι απότομα, είναι το Hope there's someone του Anthony & the Johnsons... επίσης!!! Το έψαξα στην κρυμμένη λίστα μου. Θα το ξανακούσω τώρα...είδες τι κάνεις;;;

Τι κομμάτι!
Φρικτό συναίσθημα...
Hopw there's someone who 'll take care of me, when i die... will I go!!!
Ποτέ μην αναρρωτηθείς. Πάντα να έχεις μια αισιόδοξη απάντηση...!

Φιλιά...

15/05/2007, 09:48  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home