20070526

ποστ υπερπαραγωγη

επειδη με ξερω και ξερω πως οταν τελειωσω με αυτο το ποστ δε θα ειμαι σε θεση να προσκαλεσω καποιον αλλο να κανει το ιδιο, ξεκινω ανορθοδοξα. οσο κι αν θελω να να χωσω στο τριπ τον Προβατο, δε θα του το κανω για να μην αρχισει να με βριζει τωρα που μ' αγαπαει με ολο του το ειναι. κατς δε φακιν μπολ, λοιπον, σουρπουι μου, κωστα, και νεροχυτη.

α! και θενξ χορευταρα μου για την προσκληση!

Στο κρεβατι της μαμας. Την εποχη των δυο, μονο, τηλεορασεων στο σπιτι. Ξαπλωμενοι, εκεινη, ο αδελφος μου κι εγω στο υπερδιπλο [καπου αναμεσα μας κι ο Κιμπο, ισως, γλειφεται και χωνει τα νυχια του με ηδονη στο παπλωμα] . TV5 δορυφορικα και το videoclip που με τρομαζει περισσοτερο απο οποιοδηποτε αλλο. Καποια τραγουδια ειναι σπιθες που σκανε μπροστα στα ματια σου και βλεπεις για λιγο το μελλον.


MYLENE FARMER - DESENCHANTEE

patousesdesenchant...


Χρονια μετα. Στην κεντρικη πιατσα των ταξι, στη νησιδα στη μεση του δρομου, η τελευταια μας αγκαλια με τον Ash. Κι υστερα η μεγαλυτερη ανηφορα, η πιο υγρη. Κι οι σκαλες στην πολυκατοικια, σαν κυλιομενες που κατεβαινουν ενω προσπαθω να ανεβω. Προσπερνω τον πατερα μου που βγαινει απο το σπιτι - προλαβαινει να δει οτι κλαιω με λυγμους - μπαινω μεσα, βλεπω τη μανα μου που αδειαζει βαλιτσες μετα απο το δεκαπενθημερο ταξιδι της στην Ελβετια. Τρεχω στο διαδρομο και πεφτω πανω της. Και μενω εκει για ωρες. "Εφυγε μαμα μου..." Λιγο αργοτερα ανοιγει την τσαντα της και μου δινει το cd που της ειχα ζητησει.

GAROU avec CELINE DION - SOUS LE VENT

patousessouslevent...


Διακοπες με τον μπαμπα. Για πρωτη φορα οι δυο μας. Η Τηλος ειναι βαρετη βαρετη βαρετη. Δεν λεω να παρω το βλεμμα μου απο το απεναντι νησι. Διακοπες μονος μου. Για πρωτη φορα. Την επομενη κιολας ημερα. Η Νισυρος, το ηφαιστειο, η πιο ομορφη μοναξια, ο Marco-Ricardo προσωποποιει το απολυτο, ξεγνοιαστο summer loving. Το πρωι τρωμε γιαουρτι με φρουτα στη βεραντα της ρεσεψιον, χαζευοντας απεναντι, το Γυαλι. Ο Αντωνης μας βαζει μουσικη:

BOB DYLAN - THE TIMES THEY ARE A-CHANGING

patousesthetimesth...


Εκδρομη στην Καλαματα με τον Νικο. Η αρχη του τελους κρυμμενη σαν κοκκαλο στο χωμα. Βολτες στη Μανη, ασθμα στο σπηλαιο, μουσικη μουσικη μουσικη... απο το Medulla μεχρι την Αγρια Χλοη, καθε στροφη κι ενα κυτταρο. Η σιωπη αναμεσα σε δυο ανθρωπους που αγαπιουνται. Στην επιστροφη, κατεβαζω την πλατη του καθισματος μου μεσα στο αυτοκινητο, ξαπλωνω. Ο Νικος σκαει εναν μπαφο και βαζει μουσικη:

NICK DRAKE - DAY IS DONE

patousesdayisdone....


ο DDD...

SIA - BREATHE ME (ulrich schnauss remix)


Sia - Breathe Me (...

Labels:

7 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Πολυ ωραια τις εδωσες τις εικονες.
:)

26/05/2007, 21:07  
Blogger APSOY said...

Με ταξίδεψες! :)))

Να σου πω όμως, κάτσε... ποιά να μάθω να χορεύω τελικά; Τα δικά μου; τα δικά σου; όλα;
Πω... και έχει και τρέξιμο στα γυρίσματα ο Μεταξόπουλος να βάλει ένα χεράκι (...τρόπος του λέγειΝ)!

Ξανακούω Nick Drake! Με κέρδισε λίγο παραπάνω...:)

Α! Και Mylene Farmer? Πράγματι σήμα κατατεθέν τα Video Clip της...

φιλί.

27/05/2007, 01:34  
Blogger ιακωβος said...

thx billbillbillzouko! πώς κι απο 'δω; αγορασαμε video walls??

:P

*********************

χορευταρα μου , α σε δωκω οσους NICK DRAKEs θελεις, εχω μπολικους..

χορεψε οποιο θες :)

φιλι κι απο 'δω

*

27/05/2007, 11:55  
Anonymous Anonymous said...

Πεσαμε στα σκληρα (mozilla firefox) γιατι ως γνωστον με του συνονοματου bill ηθελες 18 video wall για να διαβασεις την σελιδα!!!

27/05/2007, 12:22  
Anonymous Anonymous said...

φοβάμαι

η αρχή

η σιωπή

27/05/2007, 20:58  
Blogger ιακωβος said...

συμβαινει συχνα

φοβομαστε
το πιο ομορφο


το εκδικουμαστε

βουταμε με το μετωπο

και βγαινουμε απ' το νερο
με τα ποδια
σα να γεννιομαστε
αναποδα

για να φοβηθουν
κι οι υπολοιποι

27/05/2007, 21:03  
Blogger Κώστας said...

Sorry, αλλά δε τα πάω καλά με αυτά τα ποστ.. Με αγχώνει να πρέπει να ξεχωρίσω χ καλύτερες ταινίες/τραγούδια/προτεραιότητες.

28/05/2007, 16:57  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home