20070513

Γαμημενο μου ημερολογιο,

εκτιμ
ω το χρωμ
α γκρι

ειναι χρω
μα το γκρι

ας τους ν
α λενε

εκτιμω το χ
ρωμα γκρι

το σπιτι μου ε
χει χιλιαδες χρωματα

αλλα ει
ναι γκρι

το μυαλο μου εχ
ει χιλιαδες χρω
ματα

αλλα ει
ναι γκρι

ο ιδρωτας μ
ου ει
ναι γκρι

τα μαλ
λια μου

το σπε
ρμα μου

το κατουρ
ο μου

τα σκα
τα μου

ο καφ
ες μου

το σαλ
ιο μου

τα νυχ
ια μου

τα δον
τια μου

οι τριχες στα ρουθουνια μου
οι τριχες στις μασχαλες μου
στον που
τσο μου

στον κωλ
ο μου

στα δαχ
τυλα μου

ει
ναι γκρι

εκτιμω τ
ο χρωμα γκρι

ας το
υς να λενε

ας το
υς να λεν
ε

και να ειναι χαμογελαστοι
και να πληγωνονται μεταξυ τους
η γλω
σσα μου ει
ναι γκρι


μον
ο το αιμ
α μου δεν ει
ναι γκρι

και δεν ει
ναι γκρι γιατι ακ
ομη

δεν εχου
ν ματωσει τ
α ματια μο
υ


Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home