20070517

τακ

μου ειπαν οτι δεν σ' εψαχνα
ποιοι μου το ειπαν;
δεν τους κοιταξα
ισως λιγο οταν τεντωθηκε καποιος
και παραλιγο να ριξει κατι απο το τραπεζι
-εκαναν σαν τρελοι
ολοι τους
-ισως τοτε να παρατηρησα λιγο
κατα λαθος

εμοιαζαν
ή κοιταξα δυο φορες τον ιδιο ανθρωπο
ή καμια
κι απλως τα φανταστηκα ολα

ημουν εκει
απο την ωρα που υπηρχε φως
κι υπηρχε παλι φως
μα ειχε σκοτεινιασει για λιγο
στο μεσοδιαστημα


και γιατι δεν ψαχνω;
και γιατι ρωτησα;

και τοτε με κοιταξε
και μου ειπε

δεν ψαχνεις

μα μονο αυτο ηξερα να κανω!
να σε ψαχνω...
και δεν το εκανα

ηταν εκεινος
που ειχε προκαλεσει την υστερια νωριτερα

τον κοιταξα στο πηγουνι
και προσπαθουσα
να μετακινησω το προσωπο του

απο εκει
με το βλεμμα μου
μα μονο το δικο μου κεφαλι κουνιοταν

ζαλιστηκες;
ζαλιστηκες;
να σε παει καποιος σπιτι;
ζαλιστηκες;

το μεσοδιαστημα
που ειχα καταπιει
ανεβαινε με το σαλιο μου

μετρησα εννεα κυματα
ισως και παραπανω
να χτυπουν πισω απ'τα δοντια

κι ακομη δε σ' εψαχνα

μετρησα εννεα ωρες με το δικο μου τροπο
με το δικο μου χρονο

κι ακομη δε σ' εψαχνα

ουτε στο δρομο οταν περπατω ψαχνω για 'σενα
ουτε στο σπιτι περιμενω να ερθεις
ουτε στο μεσοδιαστημα κοιταξα ποτε

μα πού ειναι το σπιτι μου τοτε;
τοτε πού ειναι το σπιτι μου;
πού μενω λοιπον
και πού θα εμενα;

χρονος; χρονος; χρονος;
τακ
χρονος; χρονος; χρονος;
τακ
χρονος; χρονος; χρονος;

τακ









Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home