20070422

Γαμημενο μου ημερολογιο,

- Μαλακα, τους εβλεπα να φιλουνται κι ελεγα απο μεσα μου: Τι κανουν;;;
- Ε βεβαια... συνηθισες να καταπιεζεσαι, ταυτισες τη συμβαση και τη συγκαταβαση με τη σεξουαλικοτητα σου και τωρα σου κακοφαινεται ακομη κι η δικη σου ψιλο-απελευθερωση. Και σιγα την απελευθερωση δηλαδη. Ηρθες αθηνα για 5 μερες και μπηκες σε 2-3 πουστραδικα. Αρχιδια.
- Μα ξερεις κατι; Ακομη κι αν ημουν στρεητ, δε θα χαμουρευομουν ολη την ωρα, δε θα περπατουσα χερι-χερι με την γκομενα μου συνεχεια -δεν τα κανω αυτα.
- Ξερεις κατι; Θα το εκανες. Δηλαδη τι; Ο γκομενος σου εχει περασει τη νυχτα σπιτι σου, εχετε φαει, εχετε δει ταινιες, εχετε πηδηχτει 3 φορες, εχετε κοιμηθει λιγο, εχετε πιει καφε, τον πηγαινεις μεχρι το σταθμο το πρωι και του λες: Γεια ρε! Τα λεμε μετα... ; Οχι! Τον πιανεις και τον φιλας ρε μαλακα.
- Δεν ειμαι ετσι σου λεω.
- Δεν νομιζω πως μπορεις να ξερεις πως εισαι. Δεν εισαι ελευθερος. Εισαι, δηλαδη και παραεισαι, αλλα δεν εχεις καταλαβει πως ειναι μεσα στις επιλογες σου αυτο. Το να εισαι ελευθερος.
...

- Οι γονεις μου θα πεθαιναν αν το μαθαιναν.

- Κριμα.

...

- Παντως, αληθεια σου λεω, δεν ειναι στο χαρακτηρα μου ολο αυτο το φιλιομαστε μπροστα στους φιλους μας, αγκαλιαζομαστε στο δρομο, πιανουμε χερια οταν ειμαστε εξω και τετοια...
- Οταν πηγαινεις με γκομενο στο σινεμα τι κανεις;

...

- Τον γκομενο σου πως τον φωναζεις οταν ειστε σπιτι;
- Μωρο μου
- Οταν του στελνεις μηνυματα πως τον λες;
- Μωρο μου
- Οταν σε παιρνει τηλεφωνο;
- Μωρο μου
- Οταν ειστε εξω για καφε;

...

- Σε τσαντιζει εκει που τρωτε στα μακντοναλντς. Τι κανεις;

...

- Πως τον συστηνεις;

...

- Σπιτι πως καθεστε;

...


Labels:

6 Comments:

Blogger niath said...

και τι θα αλλαξει;
θα συμβιβαστουμε, θα αλλοτριωθουμε, θα χαθει η διαφορετικοτητα, θα χαθει η μαγεια...

(παω να κοιμηθω)

22/04/2007, 12:00  
Blogger Good As You said...

ωραία τα λέει ο εαυτός σου.. αν μιλάς με τον εαυτό σου γιατί αλλιώς..

22/04/2007, 15:23  
Blogger Κώστας said...

Εγώ πάντως είμαι με τον άλλο.

22/04/2007, 15:56  
Blogger ιακωβος said...

ποιος ειναι ποιος, γιατι με μπερδεψατε...

22/04/2007, 16:21  
Blogger les_boi said...

γιατι;(κώστα;)

22/04/2007, 21:56  
Blogger Κώστας said...

Με αυτόν που ισχυρίζεται ότι κοροιδευόμαστε όταν λέμε ότι δε πιάνουμε το αγόρι μας απ' το χέρι επειδή δε θα το κάναμε έτσι κι αλλιώς.

Θα το κάνουμε, απλά επειδή φοβόμαστε/ντρεπόμαστε/έχουμε συνηθίσει προσπαθούμε να μας δικαιολογήσουμε βρίσκοντας ιδεολογικά πατήματα τύπου "έτσι κι αλλιώς δε με εκφράζει να είμαι διαχυτικός σε δημόσιους χώρους"

23/04/2007, 02:21  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home