20070330

Γαμημενο μου ημερολογιο,

Εσυ δε θα μου πεις οτι δεν ειναι αγαπη. Γι' αυτο και επιλεγω να τα πω σε εσενα. Εσυ δε θα μου πεις κρατα μια πισινη. Κι εκτος απο εμενα, μονο εσυ βλεπεις καθε βραδυ την καρδια μου που πεταγεται απο το στηθος μου σαν σφαιρα σε αντιστροφη πορεια και χτυπα το ταβανι λες και το σωμα μου γινεται οπλο. Μονο εσυ ξερεις οτι επειδη κοιμαται, εγω δεν κοιμαμαι. Και σιγουρα δε θα πεσει το σημα σου την ωρα που σου τα λεω αυτα. Και σιγουρα δεν εχεις πιει. Και σιγουρα δε φοβασαι το τελος. Εκτιμω την αμεταφραστη μουγκαμαρα σου. Σαν να με βλεπεις παραμορφωμενο απο τον πονο το πρωι και να μη ρωτας γιατι.

Φοβαται. Αλλα κι αυτο ειναι μια δικαιολογια. Αλλα κι αυτο το καταλαβαινω. Κι αν δεν το καταλαβαινω εγω, το καταλαβαινει η αγαπη. Ισως οχι η σημερινη αγαπη, αλλα εκεινη η γροθια στην καρδια, σαν ανανηψη, που ενιωσα πριν καμποσες μερες οταν πεταχτηκε απο διπλα για να με δει πρωτη φορα. Θα επρεπε, μετα απο τοσα χρονια, να εχουν καταλαβει οι ανθρωποι, οτι το κολπο φευγω επειδη βλεπω το τελος να ερχεται επειδη παντου βλεπω τελος, δεν πιανει. Οτι ποναει. Σωματικα, κανονικα, με σημαδια.

Το μαγικο φως που ξεπεταγεται απο το πουθενα τη στιγμη που δυο ανθρωποι χαμογελουν για πρωτη φορα ο ενας στον αλλο κι ολα επικοινωνουν μεταξυ τους, τα ποτηρια στο μπαρ με το χρονο, η μουσικη με τα χερια, οι πορτες με τα μυστικα, τα στοματα με το διαστημα, τα ματια με τα ματια, τα πατατακια με το θεο... Το μαγικο φως που παχαινει την καρδια, το μυαλο, τη σκεψη... Πως μπορουν και το ξεχνουν αυτο;

Ισως, γαμημενο μου ημερολογιο, να ειμαι υπερβολικος. Αλλα γιατι να μην τον περιμενω οταν λεει πως θα ερθει κι ας μην ηρθε τοσες φορες που τον περιμενα; Ακομη κι οταν ξερω πως δε θα ερθει, τον περιμενω. Δεν υπαρχει αλλος τροπος.

Η αρχη μας καταστραφηκε. Δεν πειραζει. Αν ηταν κασετα, θα χαναμε το πρωτο τραγουδι. Ε και; Συνηθως μου αρεσουν τα τελευταια τραγουδια, που τα γνωριζουν λιγοι και δεν τα παιζουν στα μπαρ.

Και αλλωστε, τι σκατα ειναι ενα καλοκαιρι; Ακομη κι αν πεθαινα αυριο, ακομη κι αν πεθανα χτες, ενα καλοκαιρι ειναι πολυ μικρο μπροστα σε αυτο που προσπαθησα να υψωσω. Ακομη κι αν αυτο μεινει στην αρχη, επιασα στα χερια μου μια πετρα για μια στιγμη κι ονειρευτηκα μια πολιτεια. Και για λιγο την ειδα στα ματια του, αλλα μετα τα ετριψε απο τη νυστα.

Labels:

6 Comments:

Blogger Κώστας said...

"Θα επρεπε, μετα απο τοσα χρονια, να εχουν καταλαβει οι ανθρωποι, οτι το κολπο φευγω επειδη βλεπω το τελος να ερχεται επειδη παντου βλεπω τελος, δεν πιανει. Οτι ποναει. Σωματικα, κανονικα, με σημαδια."

Μερικές φορές το τέλος έχει έρθει προ πολλού και δε το έχουμε καταλάβει... (αυτοαναφορικό)

30/03/2007, 17:44  
Blogger ιακωβος said...

ε και; να μην ανοιγω μπουκαλι, λοιπον, γιατι θα αδειασει καποια στιγμη; ολα απο αυτη τη χουφτα του τελους πια; ευχαριστω, δεν ειμαι φιλος...

30/03/2007, 17:47  
Blogger Y.K.M.T. said...

ε τώρα μπερδεύτηκα...8α λέω ότι είσαι το μπουκάλι μου το κολλητό;

ok ok

καλό μου μπουκάλι...τα χεις κάνει κι εσύ ίσως;...και αντί να σπάσεις σε μια ταβέρνα...ακόμα επιπλέεις στον ωκεανό;...με...με το δικό σου μήνυμα τυλιγμένο...;

30/03/2007, 18:56  
Blogger les_boi said...

εμείς φτιάχνουμε το τέλος , εμείς και την αρχή , τίποτα δεν έρχεται μόνο του , μόνο οι στιγμές και οι μαγεία τους

01/04/2007, 05:45  
Anonymous Anonymous said...

xm...tha afina ws anwnumos alla efaga flasia me to stoixaki edw panw...
Oi anthrwpoi sinithws feugoun epeidi blepoun to telos na plisiazei,exeis dikaio pws an fugeis ligo pio meta,sto pragmatiko telos diladi tha ponesei mallon to idio apla diatiritai μία ψευδαίσθηση πως όποιος φύγει πρώτος πονάει λιγότερο,απλα αυτο,δεν ισχυει,ας τραβηξουμε τα πραγματα στα ακρα,αν συνεβεναι αυτό ίσως να καταλαβαίναμε περισσότερα...but who the fuck knows in the end...

13/07/2008, 20:49  
Anonymous Anonymous said...

How do u think it feels
to be looking at this
emptiness and
still seeing you-
I know now-
u were never
u were never
u were never
but I was too fucking.-

10/08/2008, 03:25  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home