20100206

η ανιδιοτελης υποστηριξη


dose me sta paidia rikse me sta paidia
tha eimai o agnostos ksana
o persinos akomi
dose me sta paidia rikse me sta paidia
apo ena mati exo gi ayta
kapou eixa kai mia megali agapi
pou mou 'vriske panta ta kleidia
metefraze ki osa elege to deytero mou stoma
ma den to kratage sfixta
ki etsi to xasame ayto
dose me sta paidia rikse me stin koilia tous



(poian apousia tha aixmalotisoume

tora pou grigora xalaei to psomi
mallon tha mas to pei o ilios - gia olous o ilios
ektos apo emas)









Labels:

5 Comments:

Blogger Obsidian said...

μετά έρχεται η έλλειψη
πάντα σαν σχήμα στην αρχή
στα χέρια, στο πρόσωπο,
στην κοιλιά, στα μάτια

μετά
σαν έλλειψη κανονική
μόνιμη
και επίμονη

στα χέρια, στο πρόσωπο,
στην κοιλιά, στα μάτια

κι ανοίγει τρύπες

όπως αυτές που κρύβεις κάτω
από τα βλέφαρά σου

όπως αυτές που κρύβω κάτω
από τα βλέφαρά μου

όπως αυτές που κρύβουμαι κάτω
από τα βλέφαρά μας

07/02/2010, 23:09  
Blogger ιακωβος said...

tha arxiso na sas zitao ta noikia

(ola ayta giati den ta mazevete na ta grapsete ston diko sas xwro?)

sorry gia ta greeklish alla kano cyber sto diplano parathiro

08/02/2010, 12:54  
Blogger Obsidian said...

αν και δεν μου αρέσει ο πληθυντικός που μου απευθύνεις, τον παραβλέπω επειδή πιστεύω θα 'χεις τους λόγους σου.

Τώρα, εν μέσω οικονομικής κρίσης σκέφτεσαι να μου ζητήσεις νοίκια; "Δεν υπάρχει σάλιο"! (επίκαιρο ε;). Αλλά ως γνήσιος Έλληνας όλο και κάτι μαύρα κι αδήλωτα έχω στην άκρη.

Η αλήθεια είναι ότι το σκέφτηκα αυτό, το να τα μαζεύω και τα γράφω στον δικό μου χώρο, αλλά μετά σκέφτηκα ότι τα "σχόλιά" μου είναι σχόλια, και έτσι κατά κάποια έννοια ανήκουν σε αυτό που σχολιάζουν. Θα 'ναι κάπως ξεκρέμαστα οπουδήποτε αλλού.

Λοιπόν, συνεχίζουμε ή...τον πούλο άρμ, και μεταβολή (στρατιωτικά απωθημένα);

08/02/2010, 15:41  
Blogger ιακωβος said...

νταξει, δεν μιλησα και για εξωση. κανα νοικι μπροσταντζα , που εχω και δυο στοματα να θρεψω (oh wait ... το εχασα το δευτερο στομα σε αυτο το ποστ)

08/02/2010, 22:15  
Blogger Obsidian said...

πω πω! κρύβεις και συ έναν μικρό business man! Συνεχίζεις να με εκπλήσσεις.
Να πληρώσω, γιατί όχι. Να πληρώσω, αλλά μην μου ζητήσεις να πληρώσω σε ευρώ. Η αξία τους είναι εικονική. Όπως κάθε νομίσματος. Μπορείς, λοιπόν, να ζητήσεις να πληρωθείς με κάτι που η αξία του να είναι πραγματική, για σένα, και αν είμαι τυχερός ίσως και για μένα.
Όρισε λοιπόν την τιμή σου!

Tip : Για να ξαναβρείς το δεύτερό σου στόμα, θυσίασε σε μια βροχερή μέρα, μια αγαπημένη λέξη. (από το βιβλίο των χαμένων πραγμάτων)

08/02/2010, 22:58  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home