20100129

μια ευθεια απο 'δω


Αν ηθελες να ερχομουν για ενα λεπτο να σου δωσω ενα χοτ ντογκ και να φυγω.


Και θα σου το εδινα στο χερι και θα σου εδινα κι ενα φιλι πολυ κοντα στο στομα και μια παυση.

Τρεχοντας. Θα σου εδινα μια παυση.

Και την επομενη φορα θα φερω περισσοτερα χοτ ντογκς να κανουμε διαγωνισμο. Δεν ξερω τι ακριβως. Κατι θα σκεφτουμε. Θα ειναι απο αυτα που δεν ντρεπομαστε να κανουμε γιατι ειμαστε εμεις.


Οπως μου λες οτι δεν σε νοιαζει που δεν κοβω τα νυχια των ποδιων μου γιατι ειμαστε εμεις και σιγα.


Κι αυτο που παθαινουμε, που μοιαζει με ζεστη αλλα δεν εχει καμια σχεση με τα σωματα. Ουτε και με την θερμοκρασια και παρολο που δεν εχει καμια σχεση με θερμοκρασια και θερμοτητα, εμενα ιδρωνει ο κωλος μου, ολη η σχισμη μεχρι βαθια μεσα. Μεχρι το στομαχι μου και με σκουπιζεις με ενα τσιγαρο. Αηδια.


Με εσενα δεν με πιανει αυτο που θελω να ειμαστε εξω στον ηλιο ολη μερα να τρεχουμε να τρωμε βρωμοφαγητα στις πλατειες και να μου παιρνεις ζαχαρωτα. Με εσενα δεν με πιανει αυτο που θελω να μου λες "Πού σε βρηκα εσενα Τι θα σε κανω εσενα μου λες;" ουτε αγορι σου θελω να με λες. Με εσενα θελω να ερθω μια φορα σπιτι σου και να μην βγω ποτε ξανα απο 'κει. Κι απλα να ειναι το προσωπο σου 3 εκατοστα μακρια απο το δικο μου.

Εσενα ποτε δε θα σου ελεγα "Μην το κανεις αυτο" ή "Ελαττωσε το λιγο μωρε" ή "Πού πας". Εσενα θα σε αφηνα να σκοτωθεις μπροστα μου αν ετσι σου ερχοταν να κανεις εκεινη τη στιγμη. Δεν θα σου ελεγα "Αλλαξε τραγουδι" ή "Ποναει λιγο αυτο". Εσενα θελω μονο να σου λεω "Ναι" και "Ετσι"

Και να με χτυπας

Και να μη λες "Μωρο μυριζω τα μαλλια σου στο χερι μου"

Να λες "Δεν ξυπνησα καλα σορρυ"

Και να με πεταξεις απο το μπαλκονι. Θελω πολυ να μεινω εκει και δε θελω να φυγω καθολου.

Labels:

3 Comments:

Blogger Provato said...

!

31/01/2010, 11:35  
Blogger Obsidian said...

...

αλλάζω
ο βίος των εντόμων
σιγά
μην κλάψω
ξανά και αν έρθεις δεν θα φύγεις
πονάς
γελάς και σιγά
ξανά
μην φύγεις
κι αν έρθεις
σιγά
φωτιά
πονάς
το μέσα μου σαν έρωτας κυλά

χα
χα
χα
χα
χα
χα
χα
χα
χα
χα
χα
χα
χα

τόσο ώστε να χάσω το μέτρημα
μην με ρωτήσεις πόσες φορές
και δεν υπάρχει γιατί
γιατί ψυχή
γιατί κορμί
γιατί εσύ

αλλάζω σαν φωτιά
πόσο θα καίω ακόμα
σαν φωτιά
σαν καρδιά
σαν του έρωτα το χώμα
πόσο θα ανθίζω ακόμα

φωτιά
γελάς
πονάς
για εμένα
για εσένα
μην μου ζητάς να επιστρέψω
δεν θα έρθω δεν θα φύγω
φωτιά
ξανά
μετά
στο χώμα

έλα
σιγά
ξανά
στο χώμα

στου έρωτα το χώμα

31/01/2010, 15:12  
Blogger seraphic deviltry said...

auto to poihma nomizw pws to latrevwww poluuu telika

03/02/2010, 16:37  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home