20100124

αμφιβιος / ονομα / πραγματα

Δεν μπορω να σκεφτω καθαρα. Εσυ θα εισαι. Παντα οι ανθρωποι ειναι αυτοι που νομιζουμε. Δεν ειναι παντα αυτο που νομιζουμε. Και στο τελος ειναι παντα αυτο. Η φωτογραφια. Εκεινη που εισαι στον βυθο. Δεν φαινεται το κεφαλι σου κι ετσι δεν ξερω αν ειναι και το κεφαλι σου μεσα στο νερο ή αν ειναι στην επιφανεια κι αναπνεεις ή αν ειναι μεσα στο νερο και παλι αναπνεεις. Δεν ξερω αν εισαι... πως το λενε... Αμφιβιος

Τα πραγματα δεν ειναι αμφιβια. Τα αντικειμενα. Αναπνεουν μονο στο νερο. Πώς λενε τα ζωα που αναπνεουν μονο μεσα στο νερο; Ψαρια; Πραγματα θα τα λενε. Βεβαια εγω θυμομουν να εισαι γυμνος σε εκεινη τη φωτογραφια. Αλλα αυτο απλα το θυμομουν. Δεν νομιζω πως ησουν γυμνος. Ισως επειδη ... Χωρις λογο. Ισως επειδη τοτε δεν ειχες επωνυμο. Ηξερα μονο το μικρο σου. Και νομιζα οτι δεν ηταν το κανονικο σου. Νομιζα πως, ετσι, ειχες σκαρφιστει ενα ονομα. Το πιο απλο. Ολοι, οταν σκαρφιζονται ονοματα, τους ερχονται τα πιο περιεργα. Τα πιο αγαπημενα τους. Ενω οι αγαπημενοι μας δεν εχουν περιεργα ονοματα. Κι αυτα θα επρεπε να ειναι τα αγαπημενα μας. Τα ονοματα των αγαπημενων μας. Και σκεφτηκα πως εκεινο ηταν το δικο σου αγαπημενο. Κι ηταν τελικα το δικο σου.

Labels:

1 Comments:

Blogger Obsidian said...

παράλογη παρόρμηση
παράλογη παραμόρφωση
παράλογη αυτοϊκανοποίηση

χωρίς το ίδιο αίμα και την ίδια φωνή
αστέρα μην με συγκρίνεις
το σώμα το νερό και η μικρή μου αλεπού
σε ένα ξένο πλανήτη ζητάει αγάπη
αγάπη
αγάπη
α γα πη
δεν μπορώ να μυρίσω αυτή τη λέξη
δεν είναι λέξη
δεν είναι όπως το είναι και το μετά δεν θα, κι αν τότε ποτέ ξανά και ποτέ μετά και ποτέ τίποτα

σε μια στιγμή
ή και σε δύο
κατάφερα το

αν μου έλεγες αντίο
τότε θα γνώριζα

το νερό
θυμάμαι που φοβόμουν
μικρός στο μπάνιο
μην μπει στα μάτια μου
και τα έκλεινα σφιχτά με όλη τη δύναμη των βλεφάρων μου
ώσπου μια φορά η μητέρα για να με διδάξει μου άνοιξε με βία τα μάτια και τα έλουσε με άφθονο νερό
μαζί με αφρό και σαπουνάδες
όλα μέσα στα μάτια μου
και γελούσε το θυμάμαι
γελούσε με τα μεγάλα λευκά της δόντια
τότε θυμάμαι την πρώτη μου απόγνωση
τότε θυμάμαι την πρώτη απώλεια
τότε θυμάμαι την πρώτη προδοσία
τον πρώτο βιασμό
γαμώτο θυμάμαι

αλλά αυτά δεν έχουν σχέση με εσένα
αναφέρομαι μόνο στους τυφλούς
όχι τους εκ γενετής
αναφέρομαι στους βεβιασμένα τυφλούς

στο μετά καισ το απ' έξω και στο εκεί και στο τώρα
δεν θα περάσει κανείς από δω
μην περιμένεις άδικα
ο δρόμος είναι άδειος
απομεινάρι μιας νέας εποχής
και το σπειρί στον αγκώνα
θέλει την προσοχή του
όπως όλα τα μικρά και πυώδη πράγματα

Με πονάς

24/01/2010, 23:58  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home