20100119

στο μπανιο



Τα δεντρα αφηνουν χνουδι
στην πλατη μου
Το νερο αφηνει χνουδι

Το μπουφαν μου εχει μια τρυπα - απο εκει φευγουν τα πουπουλα

Το κεφαλι μου εχει μια τρυπα - απο εκει μπαινεις εσυ

τεραστιος

Η μακρουλη σκια σου τεμνει την αποσταση

Ενα σκληρο μαξιλαρι

Τα δεντρα αφηνουν χνουδι πανω σε αυτα που μου λες

και πανω σε αυτα που σου κανω




Σε λιγο θα γνωριστουμε

κι ουτε που θα ακουσουμε τους μεθυσμενους γονεις

της περιποιημενης μας καυλας να ερχονται

γιατι θα ειμαστε στο μπανιο

Το μπανιο εχει μεσα νερο εχει δεντρα εχει πλακακια

εχει δρομους, εχει πετρες, φτερνες, φρικια
που δεν διασταυρωνονται
Ομως ολα γλιστρουν μεσα στο μπανιο

Ολα γλιστρουν ωραια μεσα στο μπανιο

Labels:

3 Comments:

Blogger christine said...

This comment has been removed by the author.

20/01/2010, 00:32  
Anonymous Anonymous said...

oso ruxos kai na akougomai, egw stekomai sthn teleftaia protasi...

20/01/2010, 19:36  
Blogger Obsidian said...

το μπάνιο μου έχει μια τρύπα
που καταλήγει στη θάλασσα

το πρόσωπό μου έχει μια τρύπα
που καταλήγει στην κωλοτρυπίδα μου

το μπάνιο και η κωλοτρυπίδα μου
είναι εραστές

τώρα με απλά μαθηματικά
με την αλαζονία μιας νομοτέλειας
και τα αρχίδια μου στο στόμα

θα υποκύψω στο ανθρώπινο μέσα μου
και θα φτύσω αλάτι

θα φτύσω θαλασσινό αλάτι

ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

τα λιοντάρια διαμελίζουν τη σάρκα του

θάνατος στον προδότη
θάνατος στον πούστη

21/01/2010, 19:58  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home