20091130

jogging

οι πιο αδειες μερες ξεκινουν με ενα χαδι στα σκυλια της ακροπολης.
ξεκινουν με τον κροτο που κανουν τα κλειδια ετσι οπως ανακατευονται μεσα στο σακιδιο.
σαν παραμορφωμενα χριστουγεννα.
ξεκινουν με την λεξη κρασπεδο.


πες την δυνατα.

σχεδον δεν ειμαι σιγουρος για την σημασια της λεξης κρασπεδο κι αργοτερα θα ανοιξω κι ενα λεξικο.
οι πιο αδειες μερες ξεκινουν με το χνωτο που επιστρεφει και μου γαργαλαει τη μυτη και το κενο αναμεσα στα φρυδια.
ξεκινουν με την ερημια.
κι οταν στριβω στον χωματοδρομο κατω απο τον λοφο ειναι πολυ τρομαχτικα.
γιατι ειναι ακομη σκοταδι.

κι ενω ξερω οτι σε 5 ακριβως λεπτα θα χαραξει και σε 10 θα ξημερωσει και σε 12 θα ειναι μερα κανονικη και θα χυνεται της πουτανας το φως πανω σε ολη την πολη.. κι ενω το ειδα και χτες και προχτες οτι τετοια ωρα φτιαχνεται το πρωι, τωρα ειναι τοσο σκοταδι που δεν μπορω να εχω καμια σιγουρια γι' αυτο.

ειναι λες και ειχε παντα σκοταδι και θα εχει για παντα σκοταδι

και αυτο το λεπτο κρυο που καιγεσαι αν περπατησεις λιγο και παγωνει ο λαιμος σου βαθια μεχρι το στομαχι αμα σταματησεις για ενα δευτερολεπτο να παρεις ανασα ΚΡΑΣΠΕΔΟ.

οι πιο αδειες μερες ξεκινουν με τραγουδια που περνουν μεσα απο τα χαλασμενα ακουστικα μεσα στα αυτια μου κι αραγε φωναζω; κι ενω τραγουδω δυνατα γιατι ειμαι μονος μου και ειναι για λιγο ακομη σκοταδι και τραγουδω για να μη φοβαμαι αλλα και για να ειδοποιησω οτιδηποτε φοβαμαι οτι πλησιαζω και να σταματησει να κανει οτι κανει πριν περασω απο μπροστα ωστε να μη χρειαστει να με σκοτωσει μετα. κι ενω λοιπον τραγουδω δυνατα και τρεχω κιολας και ειναι παρατολμο γιατι ειναι μονο η τριτη μερα που τρεχω και δεν θα επρεπε να αντεχω να τρεχω , να τρεχω σε χωματοδρομο, να τρεχω σε ανωμαλο ανηφορικο χωματοδρομο και να τραγουδω ταυτοχρονα αλλα εγω εχω καλυτερη αναπνοη οταν τραγουδω. αληθεια. αμα τραγουδω τρεχω περισσοτερο. κι ενω λοιπον τραγουδω δυνατα και τρεχω και κανουν φασαρια τα κλειδια στο σακιδιο στην πλατη μου και ΚΡΑΣΠΕΔΟ ΚΡΑΣΠΕΔΟ ΚΡΑΣΠΕΔΟ, ξαφνικα σταματαω. και βγαζω και τα ακουστικα. και σταματαω και να τρεχω. και κρατω για λιγο την αναπνοη μου γιατι λαχανιαζω και κανω φασαρια. και σταματαω. βγηκα απο το σπιτι.

Labels:

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

kraspedo: h akrh tou pezodromiou. klp

protimo to pezodromio para na akrovatw sthn akrh tou...
esu?

ps: otan trexeis eite exei zesth eite kruo na pineis afthono nero!

ziz

30/11/2009, 20:00  
Blogger ιακωβος said...

πινω αφθονο νερο ειτε τρεχω ειτε δεν τρεχω

01/12/2009, 08:39  
Blogger Ο ψεύτικος Πέτρος said...

ap ta akoustika mou sthn aiwniothta...

01/12/2009, 09:08  
Blogger Andreas said...

To pio oraio sou post gia mena

01/12/2009, 22:41  
Blogger ιακωβος said...

ανδρεα ευχαριστω

02/12/2009, 06:18  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home