20090816

σαββατο

ντυνεσαι. πας για καφεδες ή φευγεις;

ο κυριος με τις ανταυγειες σκουπιζει το πουλακι του ταμποναριστα με μπολικο χαρτι και πατα 5 φορες το μηχανημα με το σαπουνι.

αιματα πανω μου. ενα αγνωστο ξανθο κεφαλι κοκκινο πανω μου. ευχομαι να πεθανουν αυριο απο αιμορραγια ολοι οι οδηγοι ταξι που αρνηθηκαν να παρουν το παιδι. τα μεθυσμενα παιδια τους. The ambulance should be here in a bit. If not, go to that card-phone over there and dial for free 166. Εγω παω σπιτι μου. Επειδη δεν ματωνω. πρωτη φορα καλεσα ασθενοφορο. την περιμενα. μια φορα σταματησα ενα στον πεζοδρομο. μας κοροιδεψαν. εμενα κοροιδευαν. εκεινος απλως πεινουσε. και μετα ξερνουσε. το εχω σε βιντεο. το σαντουιτς του ειχε μεσα οσα τρωει μια οικογενεια σε ενα μηνα.

τι κριμα το μονο που ξερουν για μενα αυτοι που δεν με ξερουν να ειναι αυτος.

θα ξερασω. θα ξερασω.

φευγεις. ξαφνικα δεν νυσταζω πια. γιατι νυσταζα; αντε φυγε. αντε να δουμε. σε θελω.

ο πρωην μου αφου χωρισαμε πηδηχτηκε με εναν πρωην μου και με τον κολλητο μου. δεν νομιζω οτι το εκανε επειδη αφου χωρισαμε τα εφτιαξα με εναν αλλον πρωην μου που ειχε μολις χωρισει με εναν αλλον κολλητο μου τον γιαννακη. νομιζω οτι το εκανε επειδη χανει τα μαλλια του.

Labels:

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

φευγεις. ξαφνικα δεν νυσταζω πια. γιατι νυσταζα; αντε φυγε. αντε να δουμε. σε θελω.

εκπληκτικό.

19/08/2009, 05:36  
Blogger [γιαννάκης] said...

[δυσκολεύτηκα εγώ να βγάλω άκρη, φαντάσου τι έγινε με τους υπόλοιπους...]

21/08/2009, 17:20  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home