20090621

αυτο με την μεγαλη παρενθεση

σχεδον παντα εχω διαφορετικη αποψη πανω στο τι πρεπει να ειπωθει. σχεδον παντα εχω διαφορετικη αποψη πανω στο ποτε πρεπει να ειπωθει κατι. αλλα ειμαι καλος συνεργατης. γιατι το βουλωνω και κρατω για 'μενα τις αποψεις μου (αλλα ειμαι κακος συνεργατης. γιατι δουλευω με την διαφωνια μεσα μου να βουιζει. κι αμα πονουν τα γονατα μου ευκολα, δεν το βλεπω σαν θυσια. ουτε και το παραδεχομαι ομως. κι αμα πονεσουν πολυ θα νιωσω ασχημα. και νιωθω ανεπαρκης μεσα στο πηγαινελα αυτο που δεν γεμιζει παρα μονο με διαφωνια. κι ενω εμαθα να χειριζομαι τον θυμο, ξεχασα να τον χειριζομαι. και πιο ευκολα απ' οτι κατι που εχεις ξεχασει, μαθαινεις κατι καινουριο. και λεω αυτο το καινουριο να ειναι η πιστη και η σκληρη δουλεια. τα οποια ταυτοχρονα χρησιμοποιω για να γεμισω τα παπουτσια που αγορασα μισο νουμερο πιο μεγαλα γιατι δεν τα περπατησα αρκετα μες στο καταστημα. και χαλανε ευκολα τα μεγαλα παπουτσια. αλλα δεν σε πονανε στα ποδια. στις παραπανω φρασεις, τα παπουτσια συμβολιζουν την μοναξια).

Labels:

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

otan tha matheis na perpatas me ayta ta papoutsia kai den tha se endiaferei mono na mhn se ponoun ta podia sou alla kai na mhn xaloun ayta ....tote ...... tha eisai kai etoimos na perpathseis xypolhtos.....(opou xypolitos vlepe eleytheria ths monad(X)ikothtas mas).....

25/06/2009, 05:01  
Blogger παναγιώτης ιωαννίδης / panayotis ioannidis said...

κάτι ήθελα να πω
αλλά μέσω ημαίηλ - αν γίνεται
ευχαριστώ

panayotisioannidis@yahoo.gr

27/06/2009, 15:00  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home