20090312

αυτο για τα 2 χρονια πατουσες.μπλογκσποτ

, ξυπνησα και σαν να μην εισαι εδω
βραζω νερο μονο για 'μενα. Φερνω το τσάι μου στο σαλονι
κι απλωνομαι. Δεν ανοιγει το στομα μου ουτε για την γουλια
αυτη που θα με σωσει, ουτε για την γουλια εκεινη που
με εχει ενωσει με την εποχη. Βρεχει, δεν βρεχει, ψηνεται ενα κουφετο
στο τασακι. Μεχρι να καψει και το αμυγδαλο,
απο μια τρυπα στο παραθυρο θα μπει ο κοσμος. Παγωνει η ησυχια τα ρουθουνια
μου. Κι ενω εισαι εδω και κανω οτι δεν εισαι, σου λεω κατι σαν να εισαι.
Και μου φευγουν τα ρουχα.

Labels:

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Τελικά τα ξέχασα τα γενέθλιά σου. Δεν ήξερα και για το blog. Sorry.
Χρόνια πολλά. Ωραίες φωτογραφίες.

Keep on. Για κέρασμα για τα γενέθλια σου μπορείς ν'ανεβάσεις και κανένα τραγούδι της Πλάτωνος;;; Λέω εγώ τώρα...

CU

Y.

ΥΓ. Τελικά το κέιμενο με τα εισαγωγικά μόνο που δε μυρίζει. Ευχή για γενέθλια: Καλά γαμήσια

13/03/2009, 10:29  
Blogger ιακωβος said...

να μπεις στο

http://myspace.com/lenaplatonos

και να ακουσεις το καινουριο της τραγουδι

:-)

13/03/2009, 22:25  
Anonymous Anonymous said...

efxaristo gia to info

CU

Y.

16/03/2009, 17:25  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home