20090226

sex

"...δεν του εκατσα στην αρχη. ειχε φορεσει το προφυλακτικο - ψεματα: φορεσε ενα προφυλακτικο, το πεταξαμε γιατι δεν ηθελα, κι εκει που τριβοταν πανω μου και πετυχε ενα περιεργο σημειο στην κοιλια μου οπου ερεθιζομουν για πρωτη φορα και πιο πολυ απο καθε αλλο - γενικως δεν εχω τετοιες ευαισθησιες. δεν εχω, δεν ειχα δηλαδη, σημεια που αμα τα αγγιξεις παθαινω κατι. αυτο το σημειο στην κοιλια ομως, δεν ξερω. ειχαμε ιδρωσει κιολας και γλιστρουσε... στην αρχη δεν μου αρεσε η μυρωδια του. πριν ξαπλωσουμε εννοω. μετα δεν σταματουσα να κολλαω το προσωπο μου στο στηθος του και να παιρνω ανασες. τελοσπαντων καποια στιγμη κοιταξα διπλα μου και ειδα ενα ματσο προφυλακτικα, χυμα. πεντεξι δηλαδη ητανε. και τοτε τρελαθηκα. επιασα ενα και του το φορεσα και μου τον εχωσε πριν καν προλαβω να παρω τα χερια μου. πρωτη φορα εμπαινε τοσο ευκολα καποιος. πρωτη φορα δεν δυσανασχετησα στην αρχη - κοντευα απο το πρωτο λεπτο να τελειωσω. του επιανα τον κωλο καθε τοσο και τον σταματουσα. την πρωτη φορα νομιζε οτι ηθελα να βγει αλλα τον κρατησα. με κοιταζε χωρις να καταλαβαινει. ουτε κι εγω βεβαια καταλαβαινα. σχεδον ηθελα να γελασω, ενιωθα οτι... καπου πηγαινε ολο αυτο το πραμα, που δεν εχω ξαναπαει και προσπαθουσα να το ελεγξω - και μετα απο λιγο αφηνα τα χερια μου και συνεχιζε εκεινος πιο μαλακα πιο ρυθμικα και χαμογελουσε σαν να ηξερε ΕΚΕΙΝΟΣ πού με πηγαινε, σαν να μου ελεγε "ασ'το πανω μου" αλλα οχι με το υφος του μαλακα που γαμαει και νομιζει οτι κατι εγινε. αλλα με το υφος του τυπου που... που καταλαβαινει τι συμβαινει τελοσπαντων και σου λεει να αφεθεις και νιωθεις ασφαλεια μες στην...μες στην απιστευτη απιστευτη καυλα - και σκασιλα μου αν αυτος δεν το ενιωθε ετσι αλλα κοβω το κεφαλι μου οτι δεν μπορει ο,τι κι αν γαμας να σου φαινεται το ιδιο, επειδη εσυ παντα ετσι γαμας. το εβλεπα, γουσταρε. αλλα δεν ειχε παθει αυτον τον...πανικο που μαλλον φαινοταν σαν να ειχα παθει εγω. μου το εκανε τοσο γρηγορα που απο ενα σημειο και μετα δεν ενιωθα την τριβη. δεν προλαβαινα. το προσωπο του ομως... καμια ταχυτητα. καμια ταχυτητα στο προσωπο του. δηλαδη... λες και συνυπηρχαν δυο στιγμες. ταυτοχρονα. αν εγω ας πουμε ημουν σε αυτον τον... την αγωνια, αυτος ηταν το αντιθετο. ψυχραιμος. γρηγορος αλλα... ψυχραιμος. γρηγορος αλλα καθολου βιαιος. δεν ξερω δηλαδη. αμα σου αρεσει, φανταζομαι δε σου φαινεται βιαιο. ολα αυτα δεν τα σκεφτομουν εκεινη την ωρα. καποια στιγμη μονο σκεφτηκα μηπως ολη αυτη η απιστευτη κι εντελως πρωτογνωρη ηδονη μου, με εκανε να φαινομαι, το προσωπο μου δηλαδη, το υφος μου, σαν να ενιωθα ευγνωμοσυνη κι αμεσως κατι εκανα για να αλλαξω υφος. αυτο μονο. αυτο προλαβα να σκεφτω κι ουτε ξερω αν ημουν σε θεση να χειριστω το προσωπο μου. μονο τα χερια μου για να τον σταματαω και σαν να παγωνε και τοτε οι δυο στιγμες ταυτιζοταν. το προσωπο ειχε τον ιδιο ρυθμο με το - το ΔΙΚΟ μου σωμα ειχε τον ιδιο ρυθμο με το προσωπο του. αυτο που ενιωθα, αυτο εβλεπα. την τελευταια φορα, οταν ξαναρχισε, δεν το εκανε σιγα στην αρχη. συνεχισε ακριβως απο εκει που τον ειχα παγωσει λες και...λες και ειχα πατησει το pause και μετα ξανα το play. και τελειωσα μεσα σε δευτερολεπτα. κι εκεινος αμεσως τον εβγαλε, τραβηξε βιαστικα το προφυλακτικο και τελειωσε. ειχα μουδιασει τοσο που δεν ενιωθα ουτε καν το σπερμα στο λαιμο μου, στο στηθος, στην κοιλια μου, παντου - μονο οταν αρχισε να γλιστραει και να κυλα προς το σεντονι. ξαπλωσε πανω μου κι επειδη εγω ειχα αρχισει ηδη να κρυωνω, τον ενιωσα να καιει ακομη περισσοτερο απο πριν. ενιωσα και το σπερμα πια να απλωνεται παντου ετσι οπως κολλησε την κοιλια του και το στηθος του πανω μου και το πουλι του ακομη σκληρο μεχρι τον αφαλο μου. λαχανιαζαμε και τα υγρα στεγνωναν. και το πουλι του μαλακωσε, το ενιωσα να με γαργαλαει χαμηλα οταν σηκωθηκε - νομιζα θα πηγαινε στο ντους κι εκεινος αρχισε να με φιλαει. με γυρισε μπρουμυτα - σκασιλα του για τα σεντονια και αρχισε να με χαιδευει και να με φιλαει παντου. στον σβερκο στην πλατη στον κωλο. πολυ απαλα ομως. στις γαμπες...μετα περασε το μαλακο πουλι του απο ολο μου το σωμα κι οταν το εφερε στο προσωπο μου, φιλησα τις τελευταιες σταγονες που εβγαιναν. "

Labels:

14 Comments:

Blogger mahler76 said...

να πω ότι δεν φτιάχτηκα? ψέματα θα πώ. Άντε καλημέρα και πάντα τέτοια.

27/02/2009, 10:41  
Blogger a_live said...

ma ti finale! :P

27/02/2009, 13:28  
Blogger a_live said...

parenthesi: ektimisa ta eisagwgika

27/02/2009, 13:29  
Blogger ιακωβος said...

kai i mama mou tha ta ektimisei

27/02/2009, 23:08  
Anonymous Anonymous said...

Χμ. Ενδιαφέρον πρέπει να ομολογήσω, βεβαίως βεβαίως. Και πολύ μάλιστα. Ίσως πιο πολύ και από τις ιστορίες του Μαρκήσιου.

Πάντως σ'έχω πετύχει ν' ασχολείσαι με πολλές τέχνες- πέρα από αυτή που περιγράφεις εδώ.

Το μόνο που μπορώ να πω για όλα αυτά ΠΑΝΤΑ ΑΞΙΟΣ.

Υ.

28/02/2009, 16:00  
Anonymous Anonymous said...

ΕΤΣΙ ΑΚΡΙΒΩΣ, στο τέλος θα εξοντωθεί και η μαμά.

01/03/2009, 01:48  
Blogger panayiotis papadimatos said...

poli kalo, xeimaros!

02/03/2009, 20:55  
Blogger pandiony said...

πω πω ρε παιδί, και σε είχα έννοια!
μια χαρά σου μπήκε η άνοιξη!!
;oPPPPPPPPPPPPPPPPPPP
καλημέρα

04/03/2009, 04:18  
Anonymous Anonymous said...

Respect!!

MM

05/03/2009, 20:15  
Anonymous Anonymous said...

Τείχη

Χωρίς περίσκεψιν, χωρίς λύπην, χωρίς αιδώ
μεγάλα κ' υψηλά τριγύρω μου έκτισαν τείχη.

Και κάθομαι και απελπίζομαι τώρα εδώ.
Άλλο δεν σκέπτομαι: τον νουν μου τρώγει αυτή η τύχη·

διότι πράγματα πολλά έξω να κάμω είχον.
Α όταν έκτιζαν τα τείχη πώς να μην προσέξω.

Αλλά δεν άκουσα ποτέ κρότον κτιστών ή ήχον.
Ανεπαισθήτως μ' έκλεισαν από τον κόσμον έξω.

Κωνσταντίνος Π. Καβάφης

05/03/2009, 21:19  
Blogger ιακωβος said...

με ολο το θαρρος... Οτι τι;

05/03/2009, 22:29  
Blogger Hitzig Hirsch said...

όταν τρώω σπανάκι, παθαίνω αεροφαγία.

05/03/2009, 23:08  
Anonymous Anonymous said...

Οτι με ολο το θαρρος, απο τοτε που εφαγες το σπανακι, εβουβαθη το μπλογκακι. Εγω ετσι χυδαιως ερμηνευω τον ποιητη. Ρισπεκτ.

07/03/2009, 06:24  
Blogger Hitzig Hirsch said...

τι;

09/03/2009, 21:29  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home