20090129

τεταρτη

επρεπε για 5 δευτερολεπτα, για πρωτη ισως φορα στη ζωη μου, να μην ειμαι ερωτευμενος, να μην νιωθω ερωτευμενος για να ανακαλυψω την φυση μου; το σωμα μου αποτοξινωθηκε, το μυαλο μου επισης. ποσο ειχα υπερεκτιμησει τον ερωτα; οσο τον υποτιμω αυτη την στιγμη υποθετω. φτανει με τις εκτιμησεις. μπορω να ειμαι ελευθερος, τελικα, διχως να ανηκω καπου. μπορω να ειμαι καθαρος την επομενη φορα και ξεκουραστος. μπορω να συμμετεχω σε οργια και να μη νιωθω τοσο φτηνος οσο με εκανε η αγαπη να νιωσω. μπορω να αποσυρομαι απο εμενα και να ομορφαινω. να επιστρεφω σε εμενα και να τελειοποιω αυτα που παρεχω, να απορριπτω αυτα που ζητω. να εχω αναγκες. και παρεα.

θελω να αγαπησω εναν μαλακα

και θα ξεκινησω απο εμενα.

Labels:

4 Comments:

Blogger ΜΑΡΙΑ Ρ. said...

σε διαβάζω καιρό
και μπορώ να πω
με σιγουριά

ότι έχεις μια
ανελέητη αυθεντικότητα
η οποία διεγείρει
σώμα και νου

τα συγχαρητήριά μου

31/01/2009, 11:35  
Blogger ιακωβος said...

σ' ευχαριστω παρα πολυ

31/01/2009, 18:17  
Blogger ΜΑΡΙΑ Ρ. said...

Κάθε Τετάρτη
11-12 το βράδυ
στο web Chimeres radio
Κάνω ποιητική εκπομπή
Στην εκπομπή της εβδομάδας
που μας έρχεται
θα έχω διαδικτυακή ποίηση
Θα ήθελα αν έχω την άδειά σου
να διαβάσω και ένα
απο το δικό σου το μπλογκ

σε ευχαριστώ

καλό σ/κ

31/01/2009, 18:51  
Blogger ιακωβος said...

ελευθερα

31/01/2009, 18:52  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home