20081128

νεημ ντεη γιανγκ ντεη

Οσο πιο πολλες σακουλες κραταμε, τοσο πιο γρηγορα περπαταμε προς το σπιτι.
Απο φοβο μη σκιστουν μαλλον, και οχι απο φοβο μην ξεβιδωθουν οι ωμοι μας. Μεχρι να υιοθετηθει η χαρτινη σακουλα απο τα σουπερ μαρκετ εγω δεν θα γεμιζω πανω απο δυο. Παραμασχαλα η εξαδα και το κωλοχαρτο. Εκει να δεις τρεξιμο. Οι περαστικοι θα νομιζουν οτι βιαζομαι να χρησιμοποιησω το φορτιο μου. Και δεν εννοω τις μπυρες. Ειμαι πανιβλαξ που ξεκινησα να πινω μπυρες στο σπιτι την ιδια μερα που γραφτηκα στο γυμναστηριο; Πηγα αργα χτες. Πολυς κοσμος. Οσο πιο πολλα βαρη σηκωνουν, τοσο πιο πολυ μιλουν στους γυρω τους. Προσπαθωντας ισως να αποσπασουν και την προσοχη της γνωστης κοπελας -νομιζω-φετος-ειναι-ηθοποιος-περυσι-ηταν-μοντελο- η οποια εχει προσαγωγους σημερα και υποθετω πως δεν της ειναι και πολυ ευχαριστο να ανοιγοκλεινει τα ποδια της μπροστα σε δεκα καβλωμενους μπρατσαραδες. Εμενα γιατι δεν μου βαλανε στο προγραμμα αυτην την ασκηση; "Εσυ ή που βαριεσαι απιστευτα" της λεω "ή που βαριεσαι απιστευτα". Οι μπρατσαραδες 1, 3 και 6 αφηνουν τις μπαρες και μας κοιτουν. Μεσα απο διαφορετικο καθρεφτη ο καθενας. Η κοπελα ριχνει μια ματια πανω: "Αν το ειχαν διακοσμησει αυτοι, θα ειχε και στο ταβανι καθρεφτη".

Με προλαβαινει η γυμναστρια την ωρα που παω να φυγω. "
Πού πας εσυ; Εχεις ωμους σημερα..." Γυριζω και κοιτω τον μπρατσαρα 4. "Κατι αλλο εχω" της λεω "αλλα τελοσπαντων". Και φευγω. Και παω στη Σαουνα. Εχει γιανγκ ντεη.

Μαμα η Σαουνα ειναι ενα μερος που ολοι πανε για να κανουν σεξ. Εγω φυσικα, οχι.

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home