20081111

νευρακια;

με εκνευριζει το ωραριο λειτουργιας των φαρμακειων: πού κ πού ανοιχτα.

το φως μεσα στα αεροπλανα. κι εμαθαν τωρα πια και το Flight Mode και μας τονιζουν οτι και αυτο ειναι επικινδυνο - ταχα. λεω τις συνοδου: μα εχω αφαιρεσει την καρτα SIM! και με κοιτα απροετοιμαστη. και της χαμογελω. και φοραω ξανα τα γυαλια ηλιου. και συνεχιζω να ακουω μουσικη.

οι ανθρωποι στα chat που σε ρωτανε κατι, μονο για να ρωτησεις μετα esy? επειδη νομιζουν οτι η δικη τους απαντηση εχει τρομερο ενδιαφερον. ναι εχει τρομερο ενδιαφερον το οτι ψαχνεις kati kalo ki opou vgei. εχει τρομερο ενδιαφερον το οτι μενεις στους αμπελοκηπους. monos. εχει πολυ πλακα που χωρις να σε ρωτησω μου λες: egw top 182 78 mel fit xl, και νιωθω σαν να διαβαζω ετικετα σε μπλουζακι στο ZARA.

η κυρια στο γυμναστηριο που ενω κανει δεκα λεπτα διαλειμμα αναμεσα στα σετ, δεν σηκωνεται απο το γαμωμηχανημα να παρω σειρα.

---με εκνευριζει που παω γυμναστηριο. που μου αρεσει να πηγαινω. που οποια ασκηση κι αν κανω γυμναζονται και τα ποδια μου, αναποφευκτα. ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΓΥΜΝΑΣΩ ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΜΟΥ αναποφευκτα---

παλιοι γνωστοι μου που ακομη δεν εχουν εντοπισει την μοναδικοτητα τους και υιοθετουν attitudes απο καλαθια συμπεριφορων προσπαθωντας να γινουν τυπακια. να αποσπασουν την προσοχη. να κανουν εντυπωση. να νιωσουν και να πεισουν οτι ειναι sexy trendy urban cool καλλιτεχνες ηρωιδες.

---ποτε δεν ενιωσα τοσο μοναδικος οσο τη στιγμη εκεινη που ενιωσα τοσο μα τοσο συνηθισμενος---

οι ωτοασπιδες. πρεπει να καθαριζω τα αυτια μου δηλαδη, πριν κοιμηθω; πρεπει, δηλαδη, να φοραω ωτοασπιδες για να κοιμηθω; δηλαδη η πορτα μου. δηλαδη η γρια απο κατω. ο μονος τρελος ανθρωπος που δεν αγαπησα.

το συστημα. που ειμαι υποχρεωμενος να υπηρετησω στη ροδο επειδη καταγομαι απο εκει. κι αμα δηλωσω Παρανεστι Δραμας; τους ρωτησα. θα σε περασουν για τρελο και θα παρεις απαλλαγη, μου ειπαν.

ο ηλιος. αυτος ο ηλιος αρχες Νοεμβρη. με φοβιζει. και καποιοι παιρνουν τα αυτοκινητα τους και τρεχουν στις παραλιες για να βουτηξουν μεσα στην καταστροφη. να τους μαυρισουν οι λαθος ακτινες.

Labels:

2 Comments:

Blogger Good As You said...

ατάκα κλειδί: "να κάνουμε εναλλάξ?"

11/11/2008, 15:36  
Blogger the boy with the arab strap said...

καλα και εσυ νεος παιδι στα chat ψαχνεσαι τι περιμενεις?
παρε τρελοχαρτο , καλλιτεχνης εισαι , δες πας στο δημοσιο . καληνυχτες χωρις νευρακια

12/11/2008, 00:04  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home