20080927

η τρομερή σπατάλη

Λειπουν ολοι. Δεν μιλιομαστε τωρα. Απο την παραμονη εκεινη που δεν αλλαξε τελικα η χρονια. Τρεχω στο μπαλκονι, ανεβαινω στο καγκελο και κοιτω τον απεναντι κηπο. Δεν ειναι κανεις. Δεν μιλιομαστε. Κανεις δεν μου φωναζει να μπω.

Μα εμενα, αν μου φερεις τον πιο τρομακτικο φονια, και πιστολι να κραταει, δεν θα μου περασει απο το μυαλο οτι θελει να με σκοτωσει. Δεν βλεπω τους ανθρωπους σαν πιθανους εγκληματιες. Τους εχω εμπιστοσυνη.
Μου λεει «Καλα εισαι; Τι κανει η οικογενεια σου; Ειναι ολοι καλα;» Τα χειλη μου ειναι στεγνα και σκιζονται μολις χαμογελασω και πεταγεται μια σταγονα αιμα πανω στο γιακα της.

Ντρεπομαι που πινω νερο. Ντρεπομαι οταν πινω νερο. Δεν μου αρεσει να με κοιτουν οταν πινω νερο.

Labels:

7 Comments:

Blogger το κορίτσι που ήθελε πολλά said...

οι άνθρωποι που εμπιστεύονται τους υπόλοιπους ανθρώπους είναι καταραμένοι να τους χαρακτηρίζουν αφελείς και εύπιστους..στην πραγματικότητα οι άλλοι είναι καχύποπτοι και απάνθρωποι.και δε ζουν τη ζωή τους, μόνο το πλάνο που έχουν φτιάξει γι αυτήν - στην καλύτερη περίπτωση.

27/09/2008, 22:33  
Blogger ιακωβος said...

καταραμενοι... απανθρωποι...

δεν καταλαβαινω τις λεξεις. ειναι θυμωμενες λιγο

27/09/2008, 23:22  
Blogger blemobill said...

μου αρεσει ο ηχος των ανθρωπων οταν πινουν νερο!
χαιρετω!

28/09/2008, 02:54  
Blogger ιακωβος said...

γεια κι απο εμενα

28/09/2008, 02:56  
Blogger the boy with the arab strap said...

εμπιστευσου το ενστικτο σου ...

28/09/2008, 12:48  
Blogger το κορίτσι που ήθελε πολλά said...

αν μου βρεις συνώνυμα θα καταλάβω γιατί δεν κατάλαβες. εγώ δε βρίσκω πάντως. θυμωμένες σίγουρα όχι. λίγο θλιμμένες μπορείς. θυμωμένες όχι..

29/09/2008, 16:00  
Anonymous Anonymous said...

i love you for the things that you say...

01/10/2008, 02:10  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home