20080718

well hung over &

hung and over.mp3




Το αιμα εχει κυλησει μεχρι το στομα μου. Εχει ανακατευτει με τα σαλια μου. Μια πληγη στο μαξιλαρι ιδια με αυτην κατω απο το ματι μου. Ομως αυτην κατω απο το ματι μου δεν την εχω δει ακομη. Κι οπως παω να ανασηκωθω ξεκολλαει το μαγουλο μου και ποναω κανονικα. Και μπερδευομαι λιγο, γιατι στον υπνο μου εβλεπα το ιδιο πραγμα. Και αναρωτιεμαι μηπως δεν εχω ξυπνησει ακομη. Σηκωνομαι και βγαινω στο μπαλκονι. Η ωρα, με το φως εξω ταιριαζουν και μαλλον λενε την αληθεια. Αρα οντως εχω σηκωθει και πιθανοτατα ειμαι ξυπνιος. Κι οπως παω να σκαλισω την μυτη μου που μεσα της εχουν ξεραθει τα παντα απο το ερκοντισιον, βλεπω λιγο πιο πανω απο τον καρπο μου μιαν ακομη πληγη. Μια γραμμη, ισια ολόισια κι ολολευκη και με μικροσκοπικες πιτσιλιες που περισσοτερο μοιαζουν με κοκκινο ιδρωτα παρα με αιμα. Ο καθρεφτης στο μπανιο που συνηθως δε δειχνει την τυφλα του, νεταρει πανω στο μαγουλο μου και προσπαθω να χαμογελασω αλλα δεν επιτρεπεται απο την πληγη. Κανω, λοιπον, πως δεν την βλεπω και βγαζω το βρακι μου, κατουρω στον νιπτηρα για να μην τα κανει παλι ολα χαλια η στυση μου και μπαινω να κανω ενα ντους. Τσουζει. Ξεπλενω λιγο τον κωλο μου και τις μασχαλες μου και τραβω την κουρτινα. Πρεπει να την αλλαξω αυτην την κουρτινα. Θα παρω μια μαυρη. Πατω το μπουρνουζι κατω και κολλουν στα ποδια μου τουφες αιχμηρες τριχες. Κοιτω στον καθρεφτη δευτερη φορα κι αν λεει αληθεια, σημερα δεν εχω μαλλια, εχω τρυπες και παιδικα σημαδια απο πετροπολεμο. Κοιτω και τα νυχια μου. Τα εκοψα χτες. Και τα χειλη μου ασπρουλιαρικα απο τη μανια. Τα ουλα μου ασπρουλιαρικα και η γλωσσα μου σε λιγο δε θα χωραει μεσα στο στομα μου αν δεν την βουρτσισω. Κρατω μια πετσετα μπροστα στο πουλι μου και βγαινω ξανα στο μπαλκονι να πιασω ενα καθαρο σωβρακο απο τα απλωμενα. Το φοραω κι αφηνω την πετσετα στη θεση του, να στεγνωσει. Καθομαι στη γουβα του καναπε, αναβω το κινητο μου 7775282 απο δεκατεσσαρων ο ιδιος κωδικος, βαζω στην πριζα και το σταθερο αναβουν τα φωτακια στο μοντεμ. Μπαινω στο σάιτ με τις web cams. Δυο βραζιλιανοι πηδιουνται. Χυνουμε και οι τρεις ταυτοχρονα.

Labels:

3 Comments:

Blogger ProFyLaKtiKo said...

σχεδόν αυτοβιογραφικό!

19/07/2008, 04:02  
Blogger Ιάκωβος said...

trelainesai mexri na to diabaseis ayto....eisai periergos..!
kalo vrady synonomate

19/07/2008, 19:05  
Blogger ιακωβος said...

επισης

:)

19/07/2008, 19:15  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home