20080716

206 KLHSEIS:

206 KLHSEIS.mp3



πού ειναι τα μαλλια μου
πού ειναι τα μαλλια σου
απλωσα μια φωνη
στην αγκαλια σου
και με ενα χωνι, βενζινη
εχυσα στο στομα σου
ποσο αγαπω το πτωμα σου
το φαντασμα σου
ποσο αγαπω το φαντασμα σου
εσυ εισαι εσυ εισαι
εσενα φοβασαι

κι υστερα με την ηλεκτρικη σκουπα
ρουφηξα την καρδια σου
συμμαζεψα λιγο μεσα σου
-δεν σε πειραζει...

ποσο αγαπω το φαντασμα σου
εσυ εισαι εσενα φοβασαι

πιο κατω στο τελος του δρομου
στεκομαι εγω πολυ απασχολημενος
δεν ξερω τι κανω, με εχουν στησει
περιμενω απεναντι απο την τραπεζα
που ειχε καει και μεσα σε μια μερα
λειτουργησε ξανα

να ημουν τραπεζα

μια στοιχειωμενη τραπεζα
απο το φαντασμα σου

ποσο αγαπω το φαντασμα σου

οταν κοιμασαι διπλα μου και μες στον υπνο σου κλαις σαν μωρο
και μεσα στον υπνο μου ακουω το κλαμα σου κι ονειρευομαι
ενα σπιτι γεματο κουταβια που τους πατω κατα λαθος τις ουρες
κι αυτα κανουν ετσι ακριβως κι ομως σε σφιγγω γιατι το μυαλο
μου δεν σε ακουει που κλαις ομως το σωμα μου σε ακουει
και ετσι σε σφιγγω και ησυχαζεις και τοτε δεν βλεπω αλλα ονειρα

σηκωνομαι
ζαλισμενος
φτιαχνω καφε. θα πιω μια γουλια μονο και μετα θα του ριξω λιγο γαλα, να πιεις εσυ οταν ξυπνησεις.

ΧΡΑΚ κανουν τα ματια σου οταν ανοιγουν
ΧΡΑΚ και αγαπω το φαντασμα σου
ΧΡΑΚ και οι φωνες σας σμιγουν μεσα στο κεφαλι μου

ποσο αγαπω το φαντασμα σου















Labels: , ,

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home