20080621

πώς θα αγαπιομαστε;

πώς θα αγαπιομαστε; η ψιλικατζου μου ανατριχιασε μολις με ειδε
"ανησυχησα" ειπε "να κοιτα τα χερια μου." πώς θα αγαπιομαστε;
κρυβομαι κατω απο το κλιματιστικο, απο το ενα μου ρουθουνι πεφτουν κοτσανακια και μικροι βλαστοι. οι περσινες φωτογραφιες μου φαινονται πιο παλιες κι απο τις παιδικες μου. δεν ντρεπομαι; η φατσα μου στο περιοδικο. οι φιλοι μου το αγοραζουν. ευκαιρια να δει η μαρια λιγο κρονενμπεργκ. ο θανασης λεει πως στην συγκεκριμενη φωτογραφια του μοιαζω. αλλα οπως ηταν στα εικοσι του. πώς να ηταν; πώς θα αγαπιομαστε μεσα σε καταστηματα; μια ταλαιπωρημενη ευθεια πιο μεσημερι απο ποτε πιο καλοκαιρι απο ποτε. παραπαταω στην πολη. πώς θα αγαπιομαστε; σαν μεθυσμενοι, ωρα σχεδον πρωι, που κατουρουν πισω απο σταματημενα φορτηγα, σε μεγαλες γλαστρες εξω απο πολυκατοικιες στο μεταξουργειο, πανω τους.

Labels:

1 Comments:

Blogger the boy with the arab strap said...

an koitaxeis ta matia soy stis fotografies tha katalaveis poso exeis megalvsei , mono ekei mporei na breis eykola thn allagh .

22/06/2008, 19:12  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home