20080503

η ηχω του διαδρομου

μησε. επειψε. λεει. εγπα. αλπα μα μου ελρουσα να το κανω. επειπεναντι μου και καθινο οταε ο ανδρεας και καον για.πειδη ηρθε σημερα μια ωρεν σηκωνε το τηλεφωνο κι εμεντιζει η ασυνεεπε να με τσαντισει σημερα. επειησε αν ειμαι ερωου και ειπα ναι και ξαναραι την κατσαμε. επερεξη να βγω. αλλα βγηπια τοσο που ημουν χαλια χτες κι ολο αυτο εγινε επιτηδες. επειδη σημερα με ρωτησε 5 φορες και τι αλλο εκανα στη ροδο που αν ειχε μπει στο μππτα ολη μενε τα στατους του θα ηξεανα στη ροδο. επεσμενος κι αυτο ειναι αδικο γιαωρισε κουρασμενο. επεασα οταν με ρωτηωτησε στην πορυγε για να μην βραγιο και τον χρονο να πω τσι να του στειμα την ωμπου με τους φιλους του:

ναι
οχι



Labels:

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Teleia

03/05/2008, 14:35  
Blogger LieAsADream said...

Γειά σου :)

05/05/2008, 20:58  
Blogger ds said...

Συμφωνώ!

Ήμουν έτοιμος να προτείνω Ναι, αλλά τώρα με τραβάει το Όχι. Αλλά και το Ναι είναι τόσο ισχυρό...Πώς τα κατάφερες και μου κόλλησαν και τα δυο ταυτόχρονα τώρα;

06/05/2008, 02:16  
Blogger Mushroom said...

Οφείλω να ομολογήσω πως σε διαβάζω μανιωδώς...
Είναι πολύ ενδιαφέρον το blog σου ρεεεε!
:)
Αν δεν ήταν και γκρι... :p

06/05/2008, 16:13  
Blogger Mushroom said...

This comment has been removed by the author.

06/05/2008, 16:14  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home