20080426

no cosmo? no rodos!

μια που το συζητουσα με τον dynx [που ειναι μαλακας, γιατι δεν μου ειχε πει ποιος ειναι]

μπορει να το εμαθα πρωτη φορα απο το sex & the city, δε θυμαμαι [νομιζω ομως πως το ειχα ακουστα και πολυ μικροτερος]... σιγουρα το δοκιμασα πριν 2-3 χρονια και με αγαπησε οσο το αγαπησα κι εγω. τωρα πια το ζηταω σε χαμηλο ποτηρι για να μη χυνεται ουτε σταγονα μεχρι να το φερει καποιο ατσουμπαλο γκαρσονι [οκ... κι επειδη ειμαι εξισου ατσουμπαλος οταν χορευω].
θα σε γελασω για το πώς ακριβως πρεπει να φτιαχνεται και ποιο ειναι το καλυτερο -στην καρδια μου ριζωμενο, αυτο του
μαγκαζέ- παντως μπορω να καταλαβω πότε ο μπαρμαν ξερει ακομη λιγοτερα απο εμενα και γι'αυτο παρακαλω:

αμα δεν ξερεις να φτιαχνεις cosmopolitan, πες το! μη μου φερνεις βυσσιναδες και σκατα! ενα γαμω-google μακρια ειναι η συνταγη. και γενικοτερα...ελεος με τους μπαρμεν που αμα το ποτο δεν ειναι βοτκα-ταδε, σε κοιτανε σαν να εισαι θυμα της tv, ψωναρα ή καμια τελευταια κραγμενη -δεν ζητησα να μου κανεις και ισιωτικη στην φαβοριτα, βοτκα ειναι, που ok, εχει μεσα κι απο αυτον τον χυμο που ξεμοναχιαζει στα ραφια των σουπερ-μαρκετ, ναι βρε ειναι και φρουτο το κρανμπερι [αλλα εγω ειμαι κι ελβετος, ξεχασα...]

αμα δεν ξερεις να φτιαχνεις cosmopolitan, μαθε! κατι παλικαρια σαν τα κρυα τα νερα, το εχουν σπουδασει το θεμα και τους τρως τη θεση.

αμα δεν ξερεις να φτιαχνεις cosmopolitan, μηπως τουλαχιστον ξερεις να φτιαχνεις quick cocaine; χαχα! μητσακιιιιιιιι

Labels:

1 Comments:

Blogger xipasmenos said...

Είναι πολύ δύσκολο να πιείς κοκτεϊλ.....αν δεν τα φτιάχνεις μόνος σου...

29/04/2008, 00:38  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home