20080224

but in reality

>>> Τι δουλεια ειχε το καινουριο τραγουδι της Πλατωνος, σε κυριακατικη εφημεριδα;

>>> Την καινουρια bar woman στο Magaze την λενε Μάτ...ι; υ; η;

>>> Ο Αγγελος κι ο Γιαννης ειναι το πιο γλυκο ζευγαρι της ζωης σου.

>>> Εμενα η Madge μου αρεσε στο Swept Away.

>>> {Αλλα εμενα η αγαπημενη μου ηθοποιος ειναι η J.Lo}

>>> I don't see what anyone can see in anyone else but you - απο το ΟST του Juno

>>> Ξινιζω...ξινιζει...ηρεμει...προσπαθει να με ηρεμησει...ηρεμω...ξινιζει

>>> Το σαββατο εχω γενεθλια. Μου τι δινει που πεφτουν σαββατο.

>>> Στα ονειρα μου επαναλαμβανεται η πραγματικοτητα. Αυτο κι αν μου τη δινει.

>>> Νιωθω πως θελει την ελευθερια του. Με φοβιζει αυτο.

>>> Εγω ακομη δεν αποζητω την δικη μου. Αυτο κι αν με φοβιζει.

>>> Η Domino's Chicken Coronation Pizza δεν υπαρχει πια.

>>> Σκατα να φανε

>>> Αραγε οσοι εχουν αναρτησει την ανακοινωση για την ολονυχτια στην Κλαυθμωνος, θα πανε;

>>> Εγω θα πηγαινα αλλα δεν θελω να ειμαι ταλαιπωρημενος την επομενη μερα στο Fantaseed. Ή μηπως στο Magaze; Ή μηπως σπιτι μου;

>>> Τι θελω για τα γενεθλια μου; Ναρκωτικα. Αλλιως τιποτα. Η σκεψη δεν μετραει.




Labels:

1 Comments:

Blogger nomansland said...

....καλησπέρες....

25/02/2008, 00:44  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home