20080217

and nothing but

ειμαι μυρμηγκι
ειμαι στο ψυγειο
ειμαι στο γραφειο
ειμαι ενα κιτρινο αθλητικο σορτσακι στο γυμναστηριο
εισπνεω μεσα απο την ποδοσφαιρικη καλτσα
ειμαι στον διαδρομο
μαθαινω ποδηλατο
μπορω και να λεω και να δειχνω δεν μπορω να μιλαω ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ

ΝΑ ΜΙΛΗΣΩ

ο Πετρος ο Πανος ο Ντινος ο Μπαμπης ο Γιωργος ο Μιχαλης ο Ακης ο αλλος Πετρος

ο Μαριος ο Μπαμπης ο Πιτ

πανω απο εικοσι φανταροι
στα σκοτεινα ταυτοχρονα

ειμαι ξαπλωμενος στο ξεφωτο
ειμαι φτιαγμενος και υγρος

δεν ειδατε ποτε την γλωσσα μου
γιατι απο σημερα
εχω για ματια δυο πρωκτους
κι οταν θα πω: ΠΡΩΚΤΟΣ
μπορεις να φυγεις
σαν κρυο
και να γυρισεις σαν ανοιξη

ο Μητσος ο Γιωργος ο Θανασης

εχω μεταγλωτισει την φυση μου
μενει να βρω ενα καραβι
και μια αδιορθωτη χωρα

ειμαι στο ψυγειο
βρηκα εναν αναγλυφο μαγνητη I LOVE SANTORINI
με κυκλαδιτικα σπιτια
διπλα σε αυτον της πιτσαριας
τι τυχερο μυρμηγκι που ειμαι


Mpampis says:
oi maskes epesan pia
na sou pw akribws ti egine?



Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home