20080128

n.ποστ στο aunderscorelive.blogspot.com

















πως όποιος χορεύει πεθαίνει

τώρα πλένω τα μάτια μου
μεγαλώνοντας θα χτίσω κάτι μεγάλο κ στέρεο σαν ένα τατουάζ στο στήθος, πουλιά. έγινε αυτός ο άνθρωπος ο ένας σταθερός με τη γλώσσα ακόμα υγρή, φτάνει να διασχίσει όλο το πρόσωπο πρι στεγνώσει κ έχει μεγάλο στόμα κ ελαστικό ένα τατουάζ στο αριστερό στήθος
σηκώνει τα μανίκια σε ένα μεγάλο ακίνητο χέρι με κοιτάει κ με χορεύει μου κάνει δώρο ένα νέο γκόμενο κ γυμνασμένο τον κρατάει απ ταρχίδια κ τους ώμους κ τον πετάει απάνω μου η κοιλιά του μου δείχνει είναι γραμμές κ σχήματα ένα παιδί είναι δικό του τόσο νεκρό όσο όταν κάπως μπήκε μέσα μου κ έμεινε εκεί κάμποσο

κάνουμε κάτι που το στόμα μένει νακουμπάει κλειστό για το νεκρό σωτήρη
πως όποιος χορεύει πεθαίνει
ο σωτήρης μου νεκρός

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Οι Γάλλοι λένε τον οργασμό «μικρό θάνατο» —

30/01/2008, 22:41  
Blogger nomansland said...

εγώ πάλι προσπαθώ να θάψω ένα Σωτ΄ρη εδώ και χρόνια κι αυτός όλο ανασταίνεται...

31/01/2008, 23:07  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home